آلودگی هوای در تهران باز هم افزایش یافت و کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران به مراکز درمانی اعلام آماده باش کرد.

تهران در وضعیت آماده باش قرار گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی پایتخت با توجه به کاهش کیفیت هوا برای روز دوشنبه در حال آماده‌باش هستند.

آماده‌باش مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در تهران

عابد ملکی در توضیح مصوبات کمیته اضطرار الودگی هوای تهران گفت: سیزدهمین جلسه کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط برگزار شد؛ با توجه به کاهش کیفیت هوا و بررسی مدل‌های گرد و غبار و تصاویر ماهواره‌ای مقرر شد برای امروز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای ارائه خدمات به مردم در حال آماده‌باش باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران افزود: خودداری گروه‌های حساس، سالمندان، بیماران قلبی، عروقی، ریوی و تنفسی وکودکان از تردد و فعالیت در فضای باز، خودداری از فعالیت‌های ورزشی در فضای باز و جانمایی پایگاه‌های سیار فوریت‌های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر در مناطق شلوغ، متراکم و پرتردد شهر از دیگر مصوبات این جلسه بود.

ویادامه داد: مقرر شد سازمان صدا و سیما، رسانه‌ها و روابط عمومی همه دستگاه‌های اجرایی، نسبت به اطلاع رسانی لازم، توصیه‌ها و جلب همکاری و مشارکت عمومی در خصوص رعایت نکات بهداشتی ویژه شرایط اضطرار آلودگی هوا و نظایر آن، اقدام کنند. همچنین استفاده از ماسک‌های مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط آحاد مردم و به ویژه شاغلین پلیس راهور و شهرداری‌ها که بیشترین مواجهه با آلودگی هوا و حضور در فضای باز دارند، ضرورت دارد.
 

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید