با وجود اینکه اعلام شده بود نتایج دومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه امروز اعلام خواهد خواهد شد اما سایت این سامانه باز هم برای مشتریان باز نمی شود.

علت به تعویق  افتادن نتایج مرحله دوم قرعه‌کشی سامانه یکپارچه خودرو چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، دومین مرحله قرعه‌کشی خودرو در سامانه یکپارچه دیروز انجام شد و قرار بود نتایج آن امروز ساعت ۱۷ در سامانه sale.iranecar.com بارگذاری شود. اما این نتایج همچنان روی سایت نیست.

در صفحه ورودی این سایت اعلام شده که « به دلیل بروز مشکل فنی اعلام نتایج به ساعاتی دیگر موکول گردیده است. زمان اعلام نتایج متعاقبا از طریق همین سامانه اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

این تنها توضیحی است که در سامانه یکپارچه خودرو اعلام شده و هنوز زمان دقیق اعلام نتیجه قرعه‌کشی خودرو اعلام نشده است.

تاریخ اعلام نتایج دومین مرحله فروش خودرو تغییر کرد

این اولین باری نیست که قرعه‌کشی خودرو در این سامانه با مشکل مواجه و نتایج قرعه‌کشی با تاخیر اعلام می‌شود. بار قبل هم نتایج با تاخیر ۲۴ ساعته منتشر شد. اتفاقی که بسیاری از کاربران معتدند این بار هم تکرار می‍‌شود و ممکن است نتایج امروز دوم مرداد ماه منتشر نشود. 

با ورود به سایت سامانه یکپارچه خودرو، در پایین صفحه باکسی وجود دارد که در آن اعلام شده برای مشاهده نتایج قرعه‌کشی خودرو در این قسمت کلیک کنند. اما این بخش همچنان غیرفعال است.

متقاضیان برای مشاهده نتایج قرعه‌شی باید به آدرس sale.iranecar.com مراجعه کنند.

قرعه‌کشی دومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرو ساعت ۱۰ روز گذشته برگزار شد و قرار بود نتایح این قرعه‌کشی امروز دوم مرداد ماه ساعت ۱۷ اعلام شود.

آنگونه که گزارش‌ها اعلام می‌کند ۶ میلیون و ۵۷ هزار نفر در این مرحله از فروش خودرو شرکت کرده‌اند و قرار است ۱۰۴ هزار خودرو به این افراد تعلق بگیرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید