سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور چند پیش عنوان کرده بود: اگر خانم بدحجابی در شعبه بانکی حضور داشته باشد باید مدیر بانک پاسخگو باشد.

بانک‌ها به خانم‌های بدحجاب‌ها خدمات نمی‌دهند؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، علی صالح‌آبادی رئیس کل بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌ها اعلام کرد: به کسانی که مشکل حجاب دارند خدماتی ارائه نشود.

علی صالح‌آبادی رئیس کل بانک مرکزی توضیحاتی را درباره بخشنامه ستاد امر به معروف درخصوص خدمات‌دهی به کسانی که مسئله حجاب دارند، ارائه کرد.

رئیس کل بانک مرکزی توضیحاتی را درباره بخشنامه ستاد امر به معروف درخصوص خدمات‌دهی به کسانی که مسئله حجاب دارند، ارائه کرد.

دولت بنا ندارد شهروندان را برای ارائه خدمات دسته‌بندی کند

علی صالح‌آبادی درباره این‌که گفته می‌شود بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌ها اعلام کرده است به کسانی که مشکل حجاب دارند خدماتی ارائه نشود، در صورتی که به گفته سخنگوی دولت، دولت بنا ندارد شهروندان را برای ارائه خدمات دسته‌بندی کند، گفت: خیر چنین چیزی نبوده آن چیزی که شورای امر به معروف به دستگاه‌های مختلف ابلاغ می‌کند به بانک مرکزی هم ابلاغ کرده‌اند ما هم همان را عینا به بانک‌ها ابلاغ کردیم.

رئیس بانک مرکزی گفت: اما اینکه بگوییم خدمات نمی‌دهند، خیر چنین چیزی قطعا صحت ندارد.

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور پیش از این اعلام کرد که امر به معروف و نهی از منکر بر اساس قانون اساسی وظیفه همگانی است.

اگر بانوی بدحجابی در شعبه‌ای از بانک حضور داشته باشد و به او هیچ تذکری ندهند، باید مدیر بانک نسبت به عدم توجه به شئونات اسلامی پاسخگو باشد.

همچنین معاون دادستان مشهد هم تاکید داشته که مدیران و رییس‌ اداره‌ها و بانک‌ها موظف هستند به افرادی که بدون حجاب شرعی در اداره‌ها و … حاضر می‌شوند خدمتی ارائه ندهند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید