با توجه به اظهارات حسن روحانی، رئیس جمهور اسبق ایران، نسبت به مقصر دانستن مجلس در خصوص عدم لغو تحریم‌ها محمدتقی نقدعلی نماینده مجلس، خواستار محاکمه و زندانی شدن روحانی شد.

یکی از نمایندگان مجلس خواستار محاکمه روحانی شد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه ۲ مرداد پارلمان در تذکری شفاهی خطاب به رئیس مجلس اظهار داشت: ما می دانیم مصوبه مجلس در باب مذاکرات مصوبه ای بود که مهر تائید مقام معظم رهبری را داشت و مصوبه ای بود که به نوعی برگ برنده را به تیم مذاکره کننده داده بود.

وی افزود: اما امروز متاسفانه کسی که پس از ۸ سال، بانی وضع موجود است، می رود گعده می‌گیرد، کسی که امروز باید پشت میله های زندان و پشت میز محاکمه باشد و محاکمه شود با کمال گستاخی این مصوبه مجلس را مسبب عدم لغو تحریم ها شده است. بله تو می خواستی شرف ما را به باد دهی که مجلس جلوی آن را گرفت.

محمدتقی نقدعلی 

نماینده مردم خمینی شهر تاکید کرد: شورای عالی امنیت ملی باید ورود کند؛ چرا باید آدمی که در چندین نوبت در قالب ماده ۲۳۴ و در قالب گزارش کمیسیون اصل ۹۰ پرونده قضایی او به سیستم قضایی رفته است، گستاخی کند؟ البته این یک سال را در خانه خزیده است و امروز دم در آورده است.

نقدعلی ادامه داد: آقای قالیباف کیان مجلس را حراست کنید؛ مصوبه مورد تائید رهبر انقلاب امروز توسط روحانی زیر سوال رفته است؛ از آقای اژه ای می خواهم پرونده حسن روحانی را تعیین تکلیف کند؛ امروز مردم منتظرند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید