صبح امروز حادثه تلخی در بزرگراه امام علی (ع) تهران رخ داد که موجب جان باختن یک شهروند ۴۰ ساله شد.

حادثه مرگبار در بزرگراه امام علی (ع) تهران / یک نفر جان باخت + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از وقوع تصادف در بزرگراهی در پایتخت خبر داد و توصیه کرد عابران پیاده از تردد عرضی و توقف در سطح معابر بزرگراهی به علت سرعت وسایل نقلیه خودداری کنند.

سرهنگ احسان موُمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: صبح امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) قبل از پل بعثت یک دستگاه مینی‌بوس با عابر پیاده که در حال عبور غیرمجاز از عرض بزرگراه بود برخورد کرد و این شهروند حدودا ۴۰ ساله در این حادثه بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه جان باخت.

او افزود: در اثر وقوع این حادثه یک دستگاه کامیون بنز نیز که در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) در حرکت بود به علت تخطی از سرعت مطمئنه قادر به کنترل وسیله نقلیه نشد و پس از انحراف به سمت راست واژگون و راننده آن مصدوم شد.

سرهنگ مومنی بیان کرد: عابر پیاده به علت عبور غیرمجاز از عرض بزرگراه سهم تقصیر داده شد و با توجه به وقوع حادثه در بزرگراه امام علی (ع) محدوده بعثت شاهد ترافیک سنگین خودروها هستیم که عوامل پلیس راهور و شهرداری تهران در حال پاکسازی و روان‌سازی ترافیک هستند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران به رانندگان توصیه کرد: هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا در صورت مشاهده خطر قادر به کنترل وسیله نقلیه باشند.تصادف مرگبار در بزرگراهی در تهران همچنین عابران پیاده از تردد عرضی و توقف در سطح معابر بزرگراهی به علت سرعت وسایل نقلیه خودداری کنند تا شاهد وقوع چنین حوادثی در سطح معابر شهری نباشیم.

حادثه مرگبار در بزرگراه امام علی (ع) تهران / یک نفر جان باخت + عکس

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید