در بازار خودروی امروز ۲ مرداد ۱۴۰۱ پژو ۲۰۷ و دنا معمولی با افزایش قیمت همراه بودند اما در کل بازار قیمت خودرو تغییرات زیادی نداشت.

پژو ۲۰۷ و دنا معمولی گران شدند / قیمت روز خودرو ۲ مرداد ۱۴۰۱ + جدول

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت‌ خودرو با تغییر چندانی همراه نیست. زیرا خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد. سرمایه سرگردانی که به دست مردم است، باعث بالا رفتن تقاضا و پاسخگو نبودن میزان عرضه خودرو به بازار می‌شود.

قیمت خودرو صفر داخلی در روز یکشنبه دوم مرداد ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۷ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با ۲ میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، به ۴۱۱ میلیون تومان رسید.

البته پژو ۲۰۷ اتومات نیز با ۵ میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، امروز به قیمت ۶۲۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ماشین‌های پر طرفدار چند؟

تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ ۲۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ به ۳۰۰ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۶۰ میلیون تومان پیش رفت.

اما تارا اتوماتیک نیز امروز با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

کاظم محمدی نیک‌خواه، کارشناس صنعت خودرو گفت: در حال حاضر قیمت‌ خودرو با تغییر چندانی همراه نیست. زیرا خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد. سرمایه سرگردانی که به دست مردم است، باعث بالا رفتن تقاضا و پاسخگو نبودن میزان عرضه خودرو به بازار می‌شود. تا زمانی که تعادل میان عرضه و تقاضا برقرار نشود، روند بازار به همین شکل ادامه خواهد داشت.

چندی پیش نیز، فربد زاوه در رابطه با تاثیر نرخ ارز بر قیمت خودرو گفت: نرخ دلار به صورت لحظه‌ای بر هیچ بازاری تاثیر ندارد. البته باید توجه کرد که افزایش نرخ دلار موجب افزایش موج خرید در بازارها می‌شود. اما کاهش آن تاثیر مثبتی ندارد. اما موضوع قیمت خودرو به تورم پولی کشور ارتباط دارد و نه تورم ارزی.

جدیدترین قیمت پراید، تیبا، پژو ۲۰۷، دنا و تارا |  این دو خودرو گران شدند

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید