در دومین مرحله فروش خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، ۲۷ مخصول از طرف خودروسازان کشور عرضه شد.

خبر مهم برای متقاضیان ثبت‌نام خودرو / زمان اعلام اسامی برندگان قرعه‌کشی خودرو مشخص شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، قرعه‌کشی دومین مرحله فروش خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی و نمایندگان شرکت‌های خودروساز در گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد.

مراسم قرعه‌کشی مرحله دوم فروش فوق العاده، پیش فروش، مشارکت در تولید عادی و ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سامانه یک‌پارچه خودرو با حضور نهادهای نظارتی و نمایندگان شرکت‌های خودروساز به میزبانی ایران خودرو برگزار شد.

در این مرحله از طرح فروش یکپارچه، ۲۷محصول خودروسازان کشور شامل ایران خودرو، سایپا، بهمن موتور، آرین پارس موتور، فردا موتور و خودروسازی ایلیا در قالب فروش‌های عادی، فوق العاده، پیش فروش، مشارکت در تولید و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عرضه شد.

اسامی برندگان امروز اعلام می‌شود

اسامی برندگان دومین قرعه کشی سامانه یکپارچه، از ساعت ۱۷ امروز (یکشنبه، دوم مردادماه) از طریق سایت sale.iranecar.com اعلام خواهد شد.

برندگان نهایی از صبح دوشنبه (سوم مرداد) تا پایان پنجشنبه (ششم مردادماه) مهلت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی خودروسازان مطابق با بخش نامه‌های فروش، نسبت به واریز وجه اقدام کنند و در صورت عدم پرداخت، نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

پیشتر سخنگوی وزارت صمت اعلام‌کرد: با بررسی ثبت نام شدگان در مرحله دوم تخصیص یکپارچه مشخص شده گروه خودروسازی سایپا به‌جز ساینا s و کوئیک s، بقیه محصولاتش از قرعه کشی خارج شده است.

«امید قالیباف»، کل عرضه خودرو در مرحله دوم قرعه کشی یکپارچه را ۱۰۴ هزار دستگاه ذکر کرد و اظهار داشت: به همه ثبت نام‌کنندگان کوئیک و کوئیک R ، بدون قرعه کشی خودرو داده خواهد شد.

در این دوره در مجموع ۶ میلیون و ۵۷ هزار و ۵۵۵ نفر در طرح‌های مختلف فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در تولید خودروسازان ثبت‌نام کردند.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید