۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 55375429

بهترین هتل پنج ستاره بوشهر کجاست و هزینه اقامت در آن شبی چقدر است؟ برای پاسخ به این سوال و چند سوال کاربردی دیگر با همراه شوید.

بهترین هتل پنج ستاره بوشهر

سلام نو _ سرویس گردشگری: به نظر شما بهترین هتل پنج ستاره بوشهر کجاست؟ برای پاسخ به این پرسش با ما همراه شوید. بوشهر یکی از آن مقاصد گردشگری فوق‌العاده‌ای است که در هر فصلی مزه خاص خود را دارد. تابستان‌های گرم، زمستان‌های خنک، پاییزی ملایم و بهاری تقریبا دل نشین.

بندر بوشهر شبه جزیره‌ای کوچک و دلپذیر و مرکز استان بوشهر است. این بندر جذاب میراث‌دار تاریخی کهن، طبیعتی جذاب و فرهنگی غنی است. بوشهر یک از شهرهای جذاب جنوب است که در سال‌های اخیر توجه مردم را جلب کرده است.

بافت قدیمی بوشهر، عمارت‌های تاریخی گلشن و کازرونی، در محله‎ بهبهانی و عمارت قاجاری ملک در محله‎ بهمنی از جمله نقاط تاریخی جذاب بوشهر هستند. به این لیست خانه قاضی، عمارت دهدشتی، عمارت طاهری یا موزه‎ مردم‌شناسی بوشهر و عمارت امیریه را نیز اضافه کنید.

منطقه حفاظت شده حله، پارک جنگلی چاهکوتاه و چشمه آب گرم میر احمد نیز از جمله جاذبه‌های طبیعی این بندر دلنشین در جنوب ایران هستند.

 در چنین فضایی اگر از گردشگرانی باشید که دنبال تعطیلاتی لوکس هستند حتما دنبال بهترین هتل پنج ستاره بوشهر می‌گردید تا دوران حضور خود در بوشهر را در آن هتل بگذرانید. برای شناختن این هتل با ما همراه شوید.

بهترین هتل پنج ستاره بوشهر
بهترین هتل پنج ستاره بوشهر کجاست؟

بهترین هتل پنج ستاره بوشهر کجاست؟

متاسفانه در بوشهر خبری از هتل پنج ستاره و حتی هتل چهار ستاره نیست و بهترین هتل‌های بوشهر چند هتل سه ستاره هستند. البته این به معنای کم کیفیت بودن این هتل‌ها نیست، اما به هر شکل نمی‌توان انتظار امکانات لوکس یک هتل پنج ستاره را از آن‌ها داشت.

هر چند خبری از بهترین هتل پنج ستاره بوشهر نیست، اما چند هتل سه ستاره خوب در بوشهر پیدا می‌شود که ما یکی از بهترین آن‌ها یعنی هتل ناکو را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل ۳ ستاره ناکو در خیابان ساحلی بوشهر رو به روی اسکله جلالی قرار دارد. این هتل نوساز در سال ۱۳۹۸ احداث شد. این هتل ۶ طبقه است و ۲۰ اتاق برای اقامت مسافران خود دارد. این نوسازی از مزایای انکار ناپذیر ناکو است. یکی دیگر از نقاط قوت این هتل نزدیکی به دریا و بازارهای بوشهر است. شما می‌توانید با کمتر از ۱ دقیقه پیاده روی خود را به ساحل خلیج فارس برسانید و از تماشای آب‌های آبی خلیج فارس لذت ببرید.

هر چند ناکو بهترین هتل پنج ستاره بوشهر نیست، اما نوروز ۱۴۰۰ با اعلام اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر به عنوان هتل برتر استان معرفی شد که خود نشان از کیفیت این هتل دارد.

بهترین هتل پنج ستاره بوشهر
نمایی از هتل ناکو

بیشتر اتاق‌های هتل دارای بالکن و برخی از آن‌ها منظره رو به دریا و اسکله دارند که مزیتی انکار ناپذیر است. غذای با کیفیت، اتاق‌های مجهز، خدمه حرفه‌ای و تنوع اتاق‌ها باعث می‌شود تا این مجموعه تبدیل به بهترین هتل بوشهر شود.

هزینه اقامات در این هتل بسته به زمان متفاوت است، اما به طور متوسط هزینه هر شب اقامات در اتاق یک تخت هتل ناکو ۷۵۰ هزار تومان می‌شود. از خدمت این هتل می‌توان به رستوران بام، کافی شاپ، لاندری، اینترنت، پارکینگ، سیستم تهویه مطبوع، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه‌داری و روم سرویس اشاره کرد.

هتل آپارتمان پاسارگاد، هتل پلاس، هتل پرواز و مهمانسرای دلوار بوشهر از دیگر مراکز اقامتی سه ستاره این شهر هستند که قیمت مناسب‌تری از ناکو دارند. اگر اهل سفر اقتصادی‌تر باشد در بین هتل‌های دو ستاره بوشهر هم گزینه‌های جالبی پیدا می‌شود که البته بیشتر برای اقامت‌های کوتاه مدت مناسب و کمی از مرکز شهر دور هستند. این مسئله بسته به بودجه، هدف سفر و سلیقه شما دارد.

کد خبرنگار: ۲۶
۷دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    هتل درسا را فراموش کردین بگین
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 1
    هتل دلوار هم هستا
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    1 0
    دادن اطلاعات غلط شیوه مناسبی برای تبلیغ نیست. میتونید منصفانه مزایای رقابتی هتلتون رو بگید، بدون اینکه دیگران رو تخریب کنید.
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    2 0
    هتل اسمان هتل سیراف بعدشم اخه ناکو هم هتله یه پارکینگ درست حسابی نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید