سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع اعطای سهام عدالت به جاماندگان در لایحه بودجه پیش‌بینی شده است.

خبر جدید برای جاماندگان سهام عدالت / چه زمانی سهام عدالت به جاماندگان اعطا می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس آخرین وضعیت اعطای سهام عدالت به جاماندگان را تشریح کرد.

مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در تشریح آخرین وضعیت اعطای سهام عدالت به جاماندگان، گفت: در مرحله اول تحت پوشش‎‌های سازمان‌های حمایتی مانند بهزیستی و کمیته‌امداد که از اخذ سهام عدالت جامانده‌اند در اولویت دولت قرار دارند.

وی افزود: طبق شناسایی که انجام شده حدود ۴ میلیون نفر از تحت پوشش‎‌های نهادهای حمایتی از دریافت سهام عدالت جامانده‌اند که در مرحله اول این سهام به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: در ارائه سهام عدالت به جاماندگان ۲ مسئله مطرح بود یک اینکه دولت چه میزان سهام دارد که این مسئله بر طرف شده موضوع بعدی این بود که این میزان سهام با چه فرایندی به جاماندگان ارائه شود.

طغیانی ادامه داد: یک روش ارائه غیر مستقیم یعنی از طریق تعاونی سهام عدالت استانی است و روش دیگر به صورت مستقیم یعنی به فرد میزانی از سهام یک شرکت اعطا می‌شود.

وی اضافه کرد: لذا در حال حاضر بحث و گفتگو در مورد فرایند ارائه سهام عدالت به جاماندگان است که تصمیمگیری در این باره هم بر عهده شورای عالی بورس است که چه تصمیمی در این باره اتخاذ شود.

نماینده اصفهان در پاسخ به این سوال که چه زمانی سهام عدالت به جاماندگان اعطا می‌شود، گفت: به دلیل اینکه این موضوع در لایحه بودجه پیش‌بینی شده لذا باید تا پایان سال جاری وضعیت کل جاماندگان سهام عدالت تعیین تکلیف شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید