سیده طیبه حسینی ​سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از پرداخت یارانه تیرماه به افرادی که اعتراض آنها قبول شده، خبر داد و گفت: معوقات خرداد و اردیبهشت ماه جاماندگان یارانه واریز شده اما هنوز قابل برداشت نیست.

یارانه نقدی تیرماه جاماندگان واریز شد؟ | یارانه نقدی جاماندگان یارانه که قابل برداشت می شود؟

به گزارش سلام نو، جزئیات یارانه نقدی اعلام خواهد شد. یارانه معیشتی به همه ایرانی ها برای تامین کالاهای اساسی خود تعلق می گیرید. یارانه نقدی در سال جدید افزایش می یابد. یارانه نقدی بیش از بیست میلیون نفر فروردین ماه آخرین یارانه نقدی خود را دریافت کردند. کالابرگ جایگزین یارانه نقدی خواهد شد.

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: یارانه تیرماه برای کسانی که اعتراض آنها قبول شده، واریز شده ، اما معوقات خرداد و اردیبهشت هنوز قابل برداشت نیست.

سیده طیبه حسینی در مورد اینکه برخی از شهروندان گلایه کرده‌اند که با وجود ثبت اعتراض، هنوز یارانه ماه گذشته آنها قابل برداشت نیست، گفت: از کسانی که اعتراض خود را نسبت به دهک‌بندی ثبت کرده بودند، تعدادی جزو دهک پر درآمد ۱۰ قرار گرفتند که یارانه به آنها تعلق نمی‌گیرد، اما بقیه که جزو ۹ دهک کم‌درآمد قرار گرفته‌اند، یارانه تیرماه به حساب آنها واریز و قابل برداشت شد.


بیشتر بخوانید:

واریز یارانه معیشتی جدید به حساب مردم؛ امشب | یارانه معیشتی جاماندگان قابل برداشت شد؟
تاریخ واریز یارانه معیشتی تیر ۱۴۰۱ | زمان برداشت و مبلغ جدید یارانه معیشتی تیر اعلام شد


کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید