از آنجایی که تولید چهار محصول لبنی تنظیم بازاری کاهش یافته، مسعود امراللهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی، از تولید و توزیع لبنیات تنظیم بازاری از هفته آینده خبر داد.

تولید و توزیع لبنیات تنظیم بازاری از هفته آینده

به گزارش سلام نو، مسعود امراللهی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که از یک طرف گفته می شود تولید چهار محصول لبنی تنظیم بازاری کاهش یافته و از طرف دیگر صنایع لبنی معتقدند تقاضای خرید این محصولات به دلیل سود پایین وجود ندارد و آیا وزارت جهادکشاورزی به این موضوع ورود کرده است یا خیر، گفت: جلسه‌ای با حضور صنایع، فروشگاه‌ها، اصناف و سازمان حمایت برگزار کردیم و طی این جلسه نیز توافقاتی صورت گرفت.

وی ادامه داد: موضوع ضرایب درصد سودی بین تولیدکننده و توزیع‌کننده بود که مرتفع شد و قرار است از هفته آینده تولید توزیع به اندازه کافی انجام شود.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: وزارت جهادکشاورزی همچنان بر روند تولید و توزیع نظارت خواهد داشت تا اگر در این روند خدشه‌ای وارد شد آن را برطرف کند.

وی تصریح کرد: هیچ افزایش قیمتی در حوزه لبنیات نداریم، زیرا زمانی که نظام یارانه‌ای اصلاح شد، لبنیات نیز با قیمت‌های جدید عرضه شد.

امراللهی در پایان گفت: قیمت پایه شیر ۱۲ هزارتومان است و طبیعتا قیمت محصولات لبنی باید براساس فرمول مشخصی تعیین شود.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید