نیروی انتظامی بوشهر در پی انتشار ویدیویی از درگیری و نزاع دختران نوجوان در پارک شغاب پیگیری‌های خود را آغاز کرد و دختران دخیل در این درگیری را به مشاوره معاونت فرهنگی اجتماعی منتقل کرد.

داستان نزاع دختران نوجوان در پارک شغاب بوشهر

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، «سرهنگ صالحی» جانشین فرماندهی انتظامی استان در واکنش به انتشار کلیپ قدرت‌نمایی چند دختر نوجوان بوشهری اظهار داشت: حدود دو ماه پیش تعدادی از دختر بچه‌های ۱۳الی ۱۶ساله که مدت‌ها با هم دوست بوده و به علت اختلافات شخصی روابط آن‌ها به هم خورده بود با همدیگر قرار می‌گذارند تا در پارک شغاب حاضر شده و از طریق گفت وگو مشکل خود را حل کنند.

وی ادامه داد: دختران نوجوان بعد از دقایقی گفت وگو با یکدیگر به توافق نرسیده و با هم درگیر می‌شوند که در همین حین یکی از دختران با قدرت نمایی با قمه‌ای که یکی از دوستانش در اختیار او گذاشته بود اقدام به زدن چندین ضربه به طرفین مقابل می‌کند.

سرهنگ صالحی عنوان داشت: از طرفی یکی از افراد حاضر در محل از صحنه درگیری فیلم برداری کرده و پس از گذشت حدود دو ماه اقدام به انتشار فیلم در فضای مجازی می‌کند که این موضوع باعث خدشه دار شدن اذهان عمومی شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: کمتر از ۲۴ ساعت از انتشار فیلم، فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر با همکاری کارشناسان پلیس فتا عملیات شناسایی را آغاز و صبح امروز چهارشنبه همه دختران دخیل در درگیری و انتشار دهنده فیلم به مرکز پلیس دعوت و پس از انجام تحقیقات اولیه به منظور اصلاح و پیشگیری از اقدامات مشابه تحت خدمات مددکاری اجتماعی و مشاوره‌ای مرکز مشاوره معاونت فرهنگی اجتماعی قرار گرفته و همزمان پیگیری‌های قانونی نیز در دست انجام است.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید