۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
کد خبر: 55374979

با شکست ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال، لهستان پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

شکست تلخ ایران در مقابل لهستان

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال در رقابتی مهم به مصاف تیم ملی والیبال لهستان رفت. والیبال ایران که در رده هفتم دور مقدماتی این رقابت‌ها ایستاده بود درحالی مقابل والیبال لهستان به عنوان رنک اول جهان قرار گرفت که لهستان توانسته بود در دور مقدماتی، در رده دوم رده بندی قرار بگیرد.

تیم ملی والیبال ایران با ترکیب اولیه میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت‌پور برابر لهستان ظاهر شد. حضور تماشاگران پرشور ایرانی باعث افزایش جذابیت این رقابت شده بود.

تیم ملی والیبال ایران در ابتدای ست اول، بازی را خوب شروع کرد اما در اواسط و انتهای این ست، بازیکنان ایران پر اشتباه ظاهر شده و نتوانستند ست را به نام خود کنند تا ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را به لهستان واگذار کند.

در ست دوم، دو تیم پایاپای پیش رفته اما والیبالیست‌های ایران تیم برتر میدان بودند و موفق شدند به کمک استفاده از اشتباهات لهستان، ست دوم را به نام خود کنند. والیبال ایران در این ست با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسید تا دو تیم در ست شماری برابر یک شوند.

تیم ملی والیبال ایران در ست سوم این رقابت‌، نتوانست لهستان را شکست دهد و با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ شکست خورد تا نتیجه ۲ بر یک به سود لهستان شود.

در ست چهارم این مسابقه، والیبال ایران بازی را طوفانی شروع کرد و موفق شد در همان اوایل بازی حاشیه امنی برای خود ایحاد کند به طوری که ایران ۱۷-۱۰ از لهستان پیش افتاد. در ادامه ست چهارم، بلندقامتان والیبال ایران تیم برتر میدان بوده و توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی برسند تا دو تیم ایران و لهستان در ست شماری برابر دو شوند.

ست پنجم این مسابقه با حساسیت بسیار بالایی آغاز شد چرا که هر تیم در صورت پیروزی می توانست به جمع چهار تیم برتر لیگ ملت‌های والیبال راه پیدا کند. تیم ملی ایران، این ست را خوب آغاز نکرد و با نتیجه ۳ بر صفر عقب افتاد. در ادامه، والیبال لهستان تیم برتر میدان بود و توانست با نتیجه ۱۵ بر ۷ ایران را شکست دهد تا به جمع چهار تیم برتر لیگ ملت‌های والیبال راه پیدا کند.

در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها، تیم ملی والیبال ایتالیا با فرانسه و تیم ملی والیبال آمریکا با لهستان بازی خواهند کرد تا تکلیف تیم‌های برتر این مسابقات مشخص شود.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید