مهراد جم یکی از خواننده‌های پراستعدادی است که هر روزه شاهد در بازار موسیقی پاپ کشف هستیم. مهراد جم با ازدواج خود با دنیا جهانبخت حواشی زیادی را ایجاد کرد.

مهراد جم و حواشی جدیدش / عکس جدید

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، بازار موسیقی پاپ، این روزها شاهد استعداد های خاص و متفاوتی است به طوری که از جوان ترین فرد گرفته تا مسن ترین فرد، مشغول ترانه سرایی و شکوفایی صدای خود هستند.

مهراد جم را به عنوان خواننده می شناسیم اما باید بدانید مهراد جم تجربه بازیگری در سن کم را هم داشته است. مهراد جم از همسرش دنیا جهانبخت جدا شده است. یک پسر به نام آرتام حاصل ازدواج مهراد جم و دنیا جهانبخت است. مهراد جم پست جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

بازار موسیقی پاپ، این روزها شاهد استعداد های خاص و متفاوتی است به طوری که از جوان ترین فرد گرفته تا مسن ترین فرد، مشغول ترانه سرایی و شکوفایی صدای خود هستند. مهراد جم آرتیست جوان، با انتشار یک قطعه آهنگ و جلب توجه نسل جوان راهی را که دیگر خوانندگان در طی سال ها پیموده اند را یک شبه، پیمود و موفقیت های بسیاری را بدست آورد. وی در سال ۱۳۷۶ هفدهم مردادماه در آبادان دیده به دنیا گشوده است نا گفته نماند که نام اصلی او محسن سعیدی کیا است و با نام هنری مهراد موزیک هایش را منتشر کرده است که تا راحت تر در یاد همگان بماند.

مهراد جم عکس جدیدی از خود را در فضای مجازی منتشر کرد.

مهراد جم

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید