در پی تیراندازی و بمب گذاری تروریست ها در کنار خودروی نظامیان سوری سه نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

 پنج کشته و زخمی در پی حمله به جنوب سوریه

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، منابع امنیتی در سوریه امروز (پنج‌شنبه) از حمله عناصر ناشناس به خودروی نیروهای امنیتی سوریه در استان «درعا» واقع در جنوب این کشور خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه، (سانا) در این حمله که با استفاده از سلاح‌های سبک در جاده درعا به زندان غرز رخ داد، سه نیروی امنیتی کشته و دو تن دیگر زخمی شدند. همزمان با تیراندازی تروریست‌ها یک بمب نیز در کنار خودروی نظامیان سوری منفجر شد.

استان درعا با وجود آزادسازی از وجود تروریست‌ها همچنان محل جولان برخی عناصر باقی مانده داعش است که هر از چندگاهی به مواضع و خودروهای نیروهای امنیتی، پلیس و ارتش سوریه حمله می‌کنند. در آخرین مورد پیش از این در پنجم ماه میلادی جاری انفجار یک خمپاره در شهرک «الیادوده» در شمال غرب استان درعا موجب زخمی شدن چند نفر شد.

علاوه بر این انفجار مین‌های باقی مانده نیز موجب تلفات متعددی از غیرنظامیان به خصوص کشاورزان می‌شود. به طوریکه در ۲۱ خرداد ماه در پی انفجار مین در مسیر یک خودرو در منطقه «دیر العدس» در استان درعا (جنوب سوریه) پنج غیرنظامی کشته و حداقل 30 نفر از کارگران کشاورزی زخمی شدند.

در ۱۷ خرداد ماه نیز در پی انفجار یک مین در منطقه «القمیع» در غرب درعا، دو کودک به نام‌های «عبدو زکی مصری» و «محمد فؤاد المصری» کشته شدند.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید