سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که به زودی جمهوری خلق دونستک از دست نئونازی های اوکراینی آزاد خواهد شد.

روسیه به دنبال آزادی جمهوری دونتسک از نئونازی های اوکراینی

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که مسکو کاملاً به این نتیجه رسیده است که قلمرو جمهوری خلق «دونتسک» به زودی از دست نئونازی‌های اوکراینی آزاد خواهد شد.

زاخارووا ادامه داد: ما متقاعد شده‌ایم که نیروهای متحد، جمهوری خلق دونتسک را به طور کامل از شر نئونازی‌ها خلاص خواهند کرد.

این در حالی است که نیروهای جمهوری خلق لوهانسک با کمک نیروهای مسلح روسیه در سوم ژوئیه موفق شدند پس از آزادسازی شهر «لیسیچانسک» کل قلمرو این منطقه را آزاد کنند.

وزارت دفاع روسیه روز سوم ژوئیه اعلام کرد که «سرگئی شویگو» وزیر دفاع این کشور درباره آزادسازی جمهوری خلق «لوهانسک» به «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه گزارش داده است.

سرویس خبری وزارت دفاع روسیه در این باره اعلام کرد: امروز، سوم ژوئیه ۲۰۲۲، سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه، ولادیمیر پوتین فرمانده عالی نیروهای مسلح فدراسیون روسیه را در جریان آزادی جمهوری خلق لوهانسک قرار داد.

این اقدام در پی آن صورت گرفت که روز دوم ژوئیه، ارتش روسیه به همراه شبه نظامیان جمهوری خلق لوهانسک، شهر راهبردی «لیسیچانسک» و در واقع آخرین سنگر نیروهای اوکراینی در منطقه مذکور را محاصره و سپس تحت کنترل خود در آوردند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید