فراموش نکنید که قبل از خرید هر وسیله ای نکات کلیدی در مورد خرید آن وجود دارد که توجه به آن باعث می شود بعد از خرید حس رضایت بیشتری  داشته باشید.

نکاتی در مورد خرید میز اداری به نقل از ژاویز

از کجا ميتونیم ميز اداری تهیه کنیم؟ به کدام تولید کننده میز اداری اطمینان کنیم ؟ چه در یک ساختمان اداری مشغول به کار باشید و چه در خانه، ابزارها و تجهیزات اداری زیادی وجود دارند که می تواند باعث افزایش بهره وری و رضایت از کار شود. یکی از تجهیزات و مبلمان اداری که کاربرد زیادی دارد میز اداری است. در ادامه همراه این مقاله باشید تا با نکات خرید میز اداری آشنا شوید.

میز اداری به چه میزی گفته می شود؟

همانطور که از نام این میز پیداست برای استفاده از کارمندان بوده و در بخش های مختلف قابل استفاده می باشد. با توجه به اینکه این میزهای اداری دارای ابعاد و اندازه های متفاوتی هستند باید هنگام انتخاب به اینکه در کدام مکان قرار می گیرد توجه شود. اگر قصد خرید میز اداری را دارید به نکاتی که در ادامه ذکر شده است توجه فرمایید تا خریدی آگاهانه تر داشته باشید.

نکات مهم قبل از خرید میز اداری

فراموش نکنید که قبل از خرید هر وسیله ای نکات کلیدی در مورد خرید آن وجود دارد که توجه به آن باعث می شود بعد از خرید حس رضایت بیشتری داشته باشید. ازجمله مهم ترین نکات عبارت اند از:

استاندارد بودن میز:

توجه به استاندارد بودن میز از نکات کلیدی قبل و هنگام خرید است که باید در مورد آن اطلاعات کافی را داشته باشید. از آنجایی که در طول روز تمامی کارمندان استفاده مداوم را از این محصول دارند استاندارد بودن میز بحثی مهم و قابل تامل است.طول میز باید به گونه ای باشد که صندلی به راحتی داخل میز قرار بگیرد و جای پای کاربر راحت قرار بگیرد، ارتفاع استاندارد برای میزهای اداری از زمین تا بالای صفحه میز 75 سانتی متر هست.

توجه به جنس میز:

جنس میز اداری می تواند متفاوت باشد. قبل از خرید به جنس میز که عبارت اند از چوب، فلز، ام دی اف، وینر و ...است توجه فرمایید و با توجه به نیازتان اقدام به خرید کنید. برای مثال اگر شما با مشتریان بین المللی در ارتباط هستید حتما به ظاهر میز خود توجه فرمایید.

توجه به وزن و ابعاد میز:

ابعاد استاندارد در میز اداری بهترین گزینه و نکته برای خرید می باشند. با توجه به کاربری و فضای مورد استفاده برای میز اداری باید به وزن و ابعاد میز توجه شود. توجه به اینکه چه چیز هایی قرار است روی میز قرار گیرد.

توجه به رنگ میز:

با توجه به دکوراسیون اداری و نوع سبک معماری استفاده شده در محل کار، باید شما رنگ میز اداری خود را انتخاب کنید.

رنگ های تیره یکی از کار های پرفروش است اما بهتر است بدانیم که به مرور زمان باعث افسردگی کارکنان می شود. رنگ های روشن و خنثی باعث مدرن سازی محیط کاری شما می شود.

میز اداری

توجه به اصول ارگونومی:

اگر شما هم جزو کارفرماهایی هستید که به سلامت و فیزیک کارمندان خود توجه می کنید حتما به ارگونومی میزاداری و سایر تجهیزات اداری توجه کنید.

رعایت استانداردها و مطالعات علمی موجود در فیزیک انسان برای طراحی معنای لغوی ارگونومی است.

استفاده از متریال و مواد اولیه مرغوب و با کیفیت:

به کار گیری مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بخش مهمی از کار تولید میزهای اداری است. مواد اولیه مرغوب و درجه یک، استحکام ومقاومت میزهای اداری را بالا می برد.

تنوع و زیبایی ظاهری؛ از ویژگی های میز اداری مناسب:

تنوع و شکل خاص و بی نظیر تجهیزات اداری از جمله ویژگی هایی است که نمی شود ساده از کنار آن ها گذشت. دکوراسیون های محیط های اداری مختلف با یکدیگر متفاوت است. این تفاوت ها منشا های مختلفی دارد اعم از سلیقه تا حوزه کاری و نوع فعالیت. از طرفی هنگام انتخاب باید به هماهنگی بین دکوراسیون و تجهیزات دیگر اداری توجه کنید.

نکاتی در مورد خرید میز اداری به نقل از ژاویز

انواع میز اداری عبارت اند از:

میز مدیریت

میز کنفرانس

میز کارشناسی

میز کارمندی

میز کارگروهی

میز رسپشن

جلو مبلی مدیریتی

سخن پایانی

با توجه به نکاتی که گفته شد اگر به دنبال راه اندازی شرکت و کسب وکار جدید خود هستید تیم ژاویز دراین مسیر همراه شماست تا با پیشنهادهای بی نظیر تیم تولید و طراحی انتخاب و خریدی منحصر به فرد داشته باشید.

منبع: https://javizco.com

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید