مشتریان تلسترا هم‌اکنون می‌توانند با مودم جدید Smart Modem ۳ امکانات بسیار بیشتری در اختیار داشته باشند.

بررسی مودم TELSTRA SMART MODEM GEN ۳

این مودم جدید با فناوری وای فای ۶ به‌عنوان آخرین به‌روزرسانی در اختیار مشتریان قرار گرفته و از نظر سرعت انتقال شبکه هم جلوتر از رقبا قرار می‌گیرد. مودم جدید نسل سوم دارای تمام ویژگی‌های مدل قدیمی‌تر مانند ۴G است و بنابراین، می‌توانید بدون هیچ مشکلی به گشت و گذار در وب ادامه دهید. این مودم شامل فناوری اسمارت فیکس بوده و برای رفع فعال و هوشمندان مشکلات شبکه کاربردی خواهد بود. می‌توانید به تمامی این امکانات در پس زمینه دسترسی داشته باشید.

تلسترا هم می‌گوید که ۱۵ هزار سرویس به‌طور فعال و ماهانه برطرف می‌شوند. کاربران زیادی اکنون با کاهش سرعت اینترنت روبرو هستیم. کافی است که با خرید روتر adsl از تلسترا این مشکلات را کمتر کرده و هنگام بازی یا گشت و گذار در اینترنت، اینترنت پایدارتری را داشته باشید. می‌توانید در فروشگاه مقداد آی تی به انواع مودم و روتر دسترسی پیدا کنید. محصولات الکترونیکی دیگر هم در جدیدترین مدل‌ها ارائه خواهند شد. برای بررسی قیمت اسمارت واچ و همچنین قیمت پی اس ۵ هم می‌توانید به سایت مراجعه کنید. ما در ادامه بررسی بیشتری از مودم جدید Smart Modem ۳ خواهیم داشت.

سخت افزار

به بیان ساده، سخت افزار این دستگاه به‌طور قابل توجهی شبیه مودم هوشمند نسل دوم است. اگرچه، کمی بلندتر و عریض‌تر از قبل شده است. این نسخه دارای روکش مات بوده و به دست گرفتن آن هم آسان‌تر شده است. اگر نیاز به نگه داشتن روتر دارید، می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید. این دستگاه در رنگ مشکی هم بسیار جذاب‌تر دیده می‌شود و لوگوی برجسته تلسترا ظرافت خاصی در این طراحی دارد. در عین حال، لوگو متمایز از رنگ اصلی دستگاه بوده و کم رنگ‌تر دیده می‌شود. ظاهر و حس جدید دستگاه تنها به برند تجاری خلاصه نمی‌شوند و می‌دانیم که مودم جدید از ۸۰ درصد مواد بازیافتی همراه با ۱۰۰ درصد بسته بندی بازیافتی همراه می‌شود.

این سیستم طراحی به کمپانی سازنده کمک می‌کند که در مسیر تعهد خود برای کاهش انتشار زباله‌های الکترونیکی تا ۵۰ درصد در سال ۲۰۳۰ قرار بگیرد. تهویه دستگاه هم کمی بهبود پیدا کرده است و دستگاه هم خنک کنندگی بهتری به همراه دارد. قسمت پشتی این دستگاه شبیه مدل قدیمی‌تر با سوییچ ۴ پورت گیگ بیت و همچنان پورت آپلینک است. شما دوباره یک پورت USB ۲.۰ همراه با پورت DSL خواهید داشت. جایی که تلسترا این نسخه جدید را تقویت کرده است، مربوط به گنجاندن دو پورت FXS است. اساسا، پورت‌های آنالوگ که می‌توانید تلفن را به آن وصل کنید، هم‌اکنون شرایط بهتری دارند.

بررسی مودم TELSTRA SMART MODEM GEN ۳

راه‌اندازی و نصب

با خرید روتر adsl تلسترا فرایند نصب آسانی را خواهید گذراند. خط اتصال NBN خود را باید به پورت WAN وصل کرده یا اتصال DSL خود را به پورت DSL دیگر برسانید و سپس آن را به برق متصل کنید. همین شرایط کافی است تا با موفقیت دستگاه را راه‌اندازی کنید. یک آهن‌ربا هم در جعبه وجود دارد که شامل نام اکسس پوینت و رمز عبور وای فای در کنار یک کد QR است. با اشاره دوربین به سمت کد QR و ضربه روی نام اکسس پوینت، کاربران به راحتی می‌توانند به وای فای شما متصل شوند. نام اکسس پوینت وای فای و رمز عبور را هم برای مطابقت با نام اکسس پوینت قبلی می‌توانید تغییر دهید.

با این شرایط، یکپارچگی روتر بهتر فراهم شده و به‌راحتی می‌توانید راه‌اندازی روتر خود را داشته باشید. رمز عبور، همان رمز وای فای شماست و کافی خواهد بود که نام کاربری Admin را برای دسترسی روی تنظیمات گذارید. شما می‌توانید پس از ورود به سیستم، رمز عبور را تغییر دهید. برای شروع، بهتر است که یک روز عبور ۱۶ کاراکتری انتخاب کنید. گزینه‌هایی هم برای تنظیمات اصلی شبکه وجود دارد. می‌توانید تنظیمات وای فای مانند کانال را هم تغییر دهید. چه از سیستم ۲.۴ گیگاهرتز و چه ۵ گیگاهرتز استفاده کنید، تنظیمات شبکه محلی این امکان را به شما خواهد داد که در صورت نیاز، مودم را روی حالت Bridge تنظیم کرده و سرور dhcp را روشن/خاموش کنید یا یک سیستم اجازه‌ای به آن اختصاص دهید.

لزوم خرید مودم و روتر

با خرید روتر adsl یا انواع مودم‌ها، می‌توانید اینترنت مورد نیاز خانه و محل کار خود را به بهترین شکل ممکن تامین کنید. اگر اسمارت واچ دارید، می‌توانید آن را به اینترنت متصل کرده و به قابلیت‌های بیشتری دسترسی پیدا کنید. اینترنت برای کنسول‌های خانگی مانند پلی‌استیشن ۵ هم کاربردی است و برای بازی آنلاین و حتی دانلود آثار خریداری شده کاربردی خواهد بود. هر چه قدر که سرعت اینترنت شما بالا باشد، کیفیت زندگی بهتری هم خواهید داشت.

با بررسی قیمت اسمارت واچ می‌توانید یک خرید ایده‌آل از مقداد آی تی داشته باشید. اپل واچ سری ۷ هم‌اکنون بیشترین میزان طرفداری را در کنار گلکسی واچ ۴ سامسونگ دارند. قیمت اسمارت واچ هم متناسب با امکانات و ویژگی‌های هر محصول است و یقینا از خرید خود رضایت کامل خواهید داشت. قیمت پی اس ۵ هم به‌عنوان کنسول جدید نسل نهم بازی‌های ویدیویی در فروشگاه مقداد آی تی ارائه می‌شود. به سادگی می‌توانید برای بررسی قیمت پی اس ۵ در دو نسخه دیجیتالی و دیسک خور به سایت مراجعه کرده و اقلام جانبی مانند بازی و کنترلر اضافی را هم چک کنید.

بررسی مودم TELSTRA SMART MODEM GEN ۳

خرید ایمن از مقداد آی تی

شما برای خرید روتر adsl و انواع مودم‌ها می‌توانید مقداد آی تی را در نظر داشته باشید. این سایت محصولات عالی برندهای معتبر را در اختیار شما قرار داده و گارانتی‌های معتبری هم دارد. امکان بررسی قیمت اسمارت واچ و دیگر محصولات الکترونیکی و غیر الکترونیکی هم وجود دارد و می‌تواند اقدام به مقایسه محصولات کنید. خرید روتر adsl به شما کمک می‌کند که اینترنت پایدارتر و با قطع و وصلی کمتری را داشته باشید. مودم‌های نسل جدید این قابلیت را دارند که ارتباط را هم تقویت کرده و کیفیت متوسط اینترنت را گسترش دهند.

با اعتماد به فروشگاه مقداد آی تی می‌توانید خریدی مطمئن داشته و در سریع‌ترین زمان ممکن کالاهای مدنظر خود را دریافت کنید. ارسال و بسته بندی کالاها هم به‌صورت استاندارد و با تیم حرفه‌ای و مجرب انجام می‌شود.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید