ورنر مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان در پاسخ به سوال خبرنگاران برای حضورش در چلسی در فصل بعد گفت: من می توانم در هر جایی خوشحال باشم.

جدایی ورنر از چلسی به خاطر جام‌جهانی

به گزارش سلام نو به نقل از بیلد، چلسی اخیرا رحیم استرلینگ را از منچسترسیتی به خدمت گرفت و این بدان معناست که رقابت برای حضور در ترکیب اصلی این تیم سخت‌تر از قبل شده است. تیمو ورنر که دوست ندارد شانس بازی و همراهی آلمان در جام جهانی را از دست دهد، به جدایی از این تیم در فصل نقل و انتقالات اشاره کرد.

تیمو ورنر بازیکن ملی پوش آلمانی در پاسخ به این سوال خبرنگاران که فصل بعد در چلسی خواهد بود یا خیر گفت: من می توانم در هر جایی خوشحال باشم.

این بازیکن ۲۶ ساله پس از پیروزی ۲ بر یک چلسی در بازی دوستانه مقابل کلاب آمریکا که در آن ورنر گل ابتدایی را به ثمر رساند، در لاس وگاس گفت: واضح است که می‌خواهم بیشتر بازی کنم و باید بیشتر بازی کنم تا برای جام جهانی به تیم ملی آلمان دعوت شوم. مهمترین چیز این است که وقتی گل می زنم خوشحال هستم. دوست دارم در ترکیب اصلی باشم و اگر شرایط غیر از این باشد ممکن است تصمیم دیگری بگیرم و راهی تیم دیگری شوم.

فصل گذشته ورنر بیشتر روی نیمکت آبی ها حضور داشت توماس توخل هم واکنش زیادی به این نیمکت نشینی نداشت. من یک مهاجم هستم و همیشه می‌خواهم گل بزنم. اوضاع در چلسی آنطور که من می‌خواهم پیش نمی‌رود. تفاوت‌هایی در سبک بازی بین فوتبال در چلسی و تیم ملی آلمان وجود دارد. شاید تیم ملی برای من مناسب‌تر باشد. در تیم ملی آلمان، همیشه موقعیت‌های گلزنی خوبی دارم و می‌توانم گل بزنم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم.

کالیدو کولیبالی، ملی پوش سنگالی بعد از جدایی از ناپولی به عضویت تیم چلسی درآمد تا بعد از رحیم استرلینگ دومین خرید بزرگ دوران پسا آبراموویچ در این تیم باشند. باید دید چلسی در ادامه فصل چه خریدهایی خواهد داشت.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید