محمدرضا علیمردانی بازیگر و صدا پیشه صدا و سیمای ایران در ۱۱ خرداد ۱۳۵۵ در خانواده‌ای پرجمعیت در تهران متولد شد. این هنرمند تا ۱۴ سالگی توانای صحبت کردن نداشته و دارای بیماری مادرزادی بوده است. اوه در برنامه خندوانه راز درمان بیماری مادرزادی خود را فاش کرد.

راز درمان بیماری محمدرضا علیمردانی فاش شد

به گزارش سلام نو، محمدرضا علیمردانی هنرمند مطرح کشورمان مهمان دیشب برنامه خندوانه بود و راز درمان بیماری مادرزادی خود را فاش کرد.

فصل هشتم برنامه خندوانه نیز مانند فصل های قبل، رو به پایان است و این برنامه با تمام جذابیت ها و لحظات شیرینی که برای مخاطبان ایجاد کرده است به اتمام خواهد رسید.

در واپسین قسمت های برنامه های خندوانه ، اتفاقات جالبی رخ داد که در این بخش به آنها اشاره می کنیم.

داستان مریضی حنجره ی علیمردانی

شب گذشته محمدرضا علیمردانی، بازیگر، مجری و دوبلور و استندآپ کمدین کشورمان مهمان برنامه خندوانه شد. او در بخشهایی از این برنامه خاطرات جالبی از دوران نوجوانی، ورود خود به عرصه هنر، بازیافتن صدای خود صحبت کرد.

محمدرضا علیمردانی

محمدرضا علیمردانی مهمن برنامه خندوانه

صداپیشه مشهور برنامه دیرین دیرین در بخشی از گفتگوهای خود درباره بیماری حنجره اش گفت:

من به طور مادرزادی به بیماری لارنژیت مبتلا بودم و تقریبا تمام پزشکان از درمان من قطع امید کره بودند. بر خلاف آنها من قادر به پذیرفتن این ماجرا نبودم و به هر آنچه که مربوط به صدا بود مانند خوانندگی، بازیگری و ... علاقه بسیاری داشتم.

تا اینکه در یکی از روزها با دیدن یک مغازه تابلو نقاشی فروشی مبهوت دیدن نقاشی شدم که بدون دست و با دهان خود نقاشی می کرد. از آنجا با چشمان گریان به راه افتاده و مدام از خدا تشکر می کردم و می گفتم که خدایا منو ببخش. تا اینکه در مغازه یکی از معلمان مدرسه که تدریس خط و خوشنویسی نیز می کرد ناخوآگاه کتابی قدیمی را باز کردم و شروع به خواندن آن کردم. در بخشی از این کتاب که به بیوگرافی افراد معروف می پرداخت زندگینامه به یکی از قاریان مشهور قرآن در کشور مصر اشاره کرد بود و اینکه او در کودکی به بیماری حنجره مبتلا بوده است.

من هم با کنجکاوی و با دقت تا انتهای مطلب را خواندم و اینکه آن قاری چگونه توانسته است بر بیماری خود فائق آید.

من به مدت پنج ماه و بیست و یک روز تمرینات قاری قرآن را تکرار کردم به طور مثال ماه اول سکوت کامل بود و نباید سخنی می گفتم بعد از آن باید با پچ پچ کردن و بدون ارتعاشات تارهای صوتی صحبت می کردم.

بعد از پایان دوره، صدای من بهبود بسیاری پیدا کرد و من توانستم صحبت کنم اما هنوز تا بهبودی کامل فاصل داشتم و بعد از یک دهه توانستم به آرزوی همیشگی خود دست پیدا کنم.

برنامه خندوانه

خداحافظی عجیب رامبد جوان در تاریکی

رامبد جوان در پایان برنامه اعلام کرد که می خواهد بدون میکروفن اصلی خداحافظی کند و جناب خان نیز گفت که نور را خاموش کنید.

مجری برنامه خندوانه سیم های میکروفن را از خود جدا کرد که جناب خان گفت:

از تو بدنت سیم درآوردی، تو با باتری کر می کنی، رامبد با باتری قلمی کار می کنی یا باتری کتابی؟

رامبد جوان نیز با صدایی ترسناک، دیالوگ‌های همیشگی خود برای خداحافظی را تکرار کرد و جناب خان نیز صداهای عجیب و ترسناکی که در فیلم های ترسناک مرسوم است را ایجاد کرد و این قسمت از برنامه به پایان رسید.

رامبد جوان

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید