مرد اهوازی که قصد فروش خودروی خود را داشت برای فروش خودرو و دیدن خریدار از خانه خارج شده و دیگر برنگشت.

قتل فجیع یکی از رزمندگان پرسابقه و جانبازان جنگ + عکس

«سیدیاور میرسالاری» از کارمندان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و از رزمندگان پرسابقه و جانبازان جنگ در یک ربایش توسط سارقان مسلح در منطقه کوت‌عبدالله اهواز به طرز فجیعی کشته و جسدش به آتش کشیده شد!

«میرسالاری» از طریق یکی از سایت‌های اینترنتی خرید و فروش خودرو، اتومبیل خود را برای فروش آگهی کرد و متاسفانه دیروز صبح با فریب خوردن از یک تماس‌گیرنده از منطقه کوت‌عبدالله اهواز که خود را خریدار قطعی معرفی کردند، از شهرستان رامهرمز «در ۸۰ کیلومتری اهواز» به طرف خریداران صوری حرکت می‌کند غافل از اینکه با پای خود به قتل‌گاه می‌رفت.

پس از رسیدن او به اهواز، سارقان بلافاصله او را با یک نقشه از قبل طراحی شده، با اسلحه گرم و با شلیک گلوله به قتل رسانده و سپس جنازه‌اش را به آتش کشیده و روی آن اسید هم ریخته و دفن نمودند!

سارقان ساعاتی بعد و با نیت فروش اتومبیل به مال‌خرها عازم تهران می‌شوند اما موفق به فروش آن نشده و برای بازگشت عازم خوزستان شدند.

بنا به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بهار، خوشبختانه همان شب و به دلیل وجود سیمکارت جی پی اس مستتر در خودرو، توسط نیروهای پلیس آگاهی رد سارقان قاتل گرفته شد و مسیر بازگشت آنان زیر نظر گرفته شد.

بنا به همین گزارش، در یک عملیات پلیسی و دقیق، ماموران آگاهی خوزستان هر سه سارق مجرم را در محل پلیس راه اهواز- اندیمشک بازداشت کرده و تحقیقات از آنها را آغاز نمودند. بعد از اظهارات ضد و نقیض مجرمان، بالاخره ناچار به اعتراف به انجام این جنایت فجیع شدند.

در ادامه، توسط پلیس آگاهی قاتلان در محل وقوع جنایت منتقل و صحنه‌ بازسازی و جسد مقتول نیز کشف و قرار است امروز چهارشنبه در زادگاهش رامهرمز دفن شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید