در این گزارش به بررسی چندتا از عجیب ترین پرونده های بیمه ای در جهان که برای هنرمندان اتفاق افتاده است، پرداخته ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

هنرمندان مشهوری که قسمت های خاص بدن خود را بیمه کردند + عجیب و باورنکردنی / عکس

به گزارش سلام نو، وقتی حرفه افراد مشهور به یکی از اعضای بدن شان وابسته باشد، آن را بیمه می‌کنند تا از دارایی خود محافظت کنند.

تارهای صوتی ماریا کری (Mariah Carey)

ماریا کری، خواننده مشهور آمریکایی صدایش را ۳۵ میلیون دلار و پاهایش را یک میلیارد دلار بیمه کرده است.

ماریا کری

پاهای هایدی کلوم (Heidi Klum)

هایدی کلوم، بازیگر و مدل آلمانی در سال ۲۰۰۴ پاهایش را دو میلیون دلار بیمه کرد. البته قیمت بیمه هر دو پای او یکسان نبود، یکی از پاهایش زخمی بود که باعث شد قیمتش کمتر از دیگری باشد.

هایدی کلوم

دندان‌های آمریکای فررا (America Ferrara)

وقتی شرکت خمیردندان آکوافرش (Aquafresh) با آمریکای فررا، بازیگر آمریکایی قرارداد بست، لبخند او را ۱۰ میلیون دلار بیمه کرد.

آمریکای فررا

موهای تروی پولامالو (Troy Polamalu)

در سال ۲۰۱۰ تروی پولامالو، بازیکن فوتبال آمریکایی تیم پترزبورگ که ده سال بود موهایش را کوتاه نکرده بود، برای حفاظت از موهای فرش، آن‌ها را یک میلیون دلار بیمه کرد.

تروی پولامالو

انگشتان جف بک (Jeff Beck)

ستاره راک، جف بک بعد از اینکه انگشت خود را هنگام خرد کردن هویج شکست و عمل جراحی کرد، فهمید چقدر زندگیش به انگشتانش وابسته است؛ بنابراین هر کدام را یک میلیون دلار بیمه کرد.

جف بک

زبان تست کننده قهوه کاستا

فردی که طعم قهوه‌های کاستا را امتحان می‌کند، زبانش را ۱.۴ میلیون دلار بیمه کرد. تا زمانی که جوانه‌های چشایی او بتوانند تفاوت بین فنجان‌های قهوه را تشخیص دهند، مشتریان می‌توانند از کیفیت قهوه لذت ببرند.

قهوه کاستا

دست‌های یک مدل دست

مدل لندنی، جما هاوارت (Gemma Howorth) دست هایش را ۶.۹ میلیون دلار بیمه کرد. شکستن هر یک از انگشتانش می‌تواند مدتی او را از کار بیکار کند.

یک مدل دست

عصر ایران

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید