آناشید حسینی، طراح لباس و چهره مشهور اینستاگرام به تازگی با یک دندانپزشک به نام امین رضا چلبیانلو ازدواج کرده است..

ازدواج جنجالی آناشید حسینی با یک دندانپزشک / تصاویر

به گزارش سلام نو به نقل از شمانیوز، آناشید حسینی طراح لباس ایرانی متولد 4 بهمن 1370 در اهواز و از دو سالگی ساکن تهران می باشد. آناشید حسینی فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری می باشد و فوق لیسانس خود را ازدانشگاه بین المللی مد آرت پاریس در رشته مدیریت فشن گرفته است.آناشید حسینی طراح لباس مشهور تهران با دندانپزشکش امین رضا چلبیانلو ازدواج کرد.

آناشید حسینی

آناشید حسینی

آناشید حسینی

خانم حسینی در عرصه طراحی لباس کار می کند و به عنوان طراح لباس حرفه ای در فضای مجازی و صنعت مد شناخته می شود.

او در حال حاضر به صورت حرفه ای در زمینه طراحی لباس عروس فعالیت میکند و به تازگی در کنار لاین کژوال ، شوروم عروس خود را افتتاح کرده است. آناشید به دلیل طراحی های خاص و منحصر بفرد در این حوزه به عنوان بهترین طراح لباس معرفی شده است.

آناشید حسینی

برند ثبت شده توسط ایشان هیبا می باشد که هم اکنون در دپارتمان استور یوتوپیا واقع در خیابان فرشته است آناشید حسینی در زمینه تولید و فروش لباس های کژوال و لباس عروس در حال فعالیت می باشد.

دندانپزشک ایشان دکتر امین رضا چلبیانلو جراح و دندانپزشک و تهیه کننده سینما می باشد که به تازگی خبر نامزدی این دو منتشر شده است که تا این لحظه صحت این خبر توسط طرفین تائید نشده است.

آناشید حسینی

بیوگرافی دکتر امین رضا چلبیانلو همسر آناشید حسینی

دکتر امین رضا چلبیانلو ، جراح دندانپزشک رسانه ای و تهیه کننده سینما ، زاده ۲۰ مرداد ماه ۱۳۶۲ از شهر تبریز است، دوران تحصیل خود را از شهر تهران شروع کرد و وارد دبیرستان البرز تهران شد ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی در تهران و اروپا راهی انگلستان و کانادا و پس از اتمام دوره های تخصصی وتکمیلی به ایران بازگشت و به کار آفرینی مشغول شد.

آناشید حسینی

او همچنین دارای مدرک فلوشیپ و مسترشیپ جراحی پیشرفته ایمپلنت از امریکا و عضو انجمن ایمپلنتولوژی امریکا است چهره رسانه ای و کارشناس مسایل پزشکی در ایران است.

تهیه کننده فیلم های اب، اتش ،باد و خاک و فیلم سینمایی چهار می باشد او اولین پزشک تهیهه کننده سینمای ایران است . مولف کتب تخصصی در رشته دندانپزشکی نیز بود و مدیر و موسس بزرگترین کلینیک دندانپزشکی خصوصی تهران است.

دکتر امین رضا چلبیانلو ( دکتر امین چلبی ) جراح دندانپزشک معروف و ایمپلنتولوژیست و تهیه کننده سینما و مدیر و موسس کلینیک دندانپزشکی و کارشناس مدیا و تلویزیون برنده جایزه پرسنال برند برتر خاورمیانه و شمال آفریقا در سال ۲۰۲۱ گردید این جایزه توسط دانشگاه زوریخ وتوسط سه نخست ویز اسبق کشورهای ایتالیا، بلژیک و سوئد به ایشان تقدیم شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید