پیشکسوت فوتبال ملی ایران می گوید آقایان دایی، امیر قلعه نویی، حسین فرکی و قاسمپور می توانستند سکان هدایت تیم ملی را برعهده بگیرند

 پیشکسوت فوتبال: طارمی باید از تیم ملی اخراج شود!
به گزارش سلام نو به نقل از جی پلاس، فنونی زاده در ابتدای صحبت هایش درباره لغو دیدار پیشکسوتان دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: ابتدا باید از کسانی که این دیدار را به مناسب یادبود درگذشتگان متروپل برگزار کردند تشکر کنم. برای حضور مقابل استقلال به حدنصاب نرسیدیم و خیلی از دوستان به بهانه های مختلف حضور نیافتند. ما کلا ۹ نفر بودیم و ما گفتیم ۹-۹ بازی کنیم که استقلال قبول نکرد. ما همه چیز را به آقای پنجعلی سپردیم و آقای پروین هم خواسته بودند که تیم خوبی در این بازی باشیم که نشد. در نهایت به دلیل اینکه به حدنصاب نرسیدیم و بازی برگزار نشد، از همه عذرخواهی می کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره ابقای دراگان اسکوچیچ نیز گفت: من در روزهای اول آقای اسکوچیچ را تایید کردم. ایشان هم زحمت کشیدند و به شکل آسان ترین راه به جام جهانی رساندند. من حتی درخواست کردم جشن تولد برای آقای اسکوچیچ بگیرند و پولش را بدهند. یا مربی ایرانی خوب بیاورند یا خارجی. فکر می کنم مسائل مالی باعث شد که مربی خارجی نیاورند. من می دانم که دوزار در فدراسیون فوتبال نیست و اگر باشد هم بین خودشان تقسیم می کنند. همین باعث شد تا مربی خارجی نیاورند.

وی درباره گزینه های نیمکت تیم ملی هم به اسامی عجیبی اشاره کرد و گفت: آقایان دایی، امیر قلعه نویی، حسین فرکی و قاسمپور می توانستند سکان هدایت تیم ملی را برعهده بگیرند و برای هر فردی افتخار بزرگی است. هیات ریسسه و کمیته فنی هم با هم کارد و پنیر بودند و در نهایت به توافق نرسیدند.

فنونی زاده درباره تشابه شرایط کنونی و اختلاف بین بازیکنان با شرایطی که خودش قبلا با امضای نامه درباره مرحوم دهداری داشته گفت: چه سوالی کردید! جزو همان چهارده نفر بودم و بدترین اشتباهم را کردم. ۲۲ سالم بود و جزو فیکس ها هم بود و امضا کردیم که این کادرفنی را نمی خواهیم. تیم ملی اما ارث پدری کسی نیست. یکی یک بازی می کند و اسمش ملی پوش می شود و یکی هم مثل پنجعلی ۱۴ سال حضور دارد. حالا که یکی گفته اسکوچیچ را نمی خواهم و یکی می گوید می خواهم باید جفتش را اخراج کنم. یک بار او را اخراج کردی و باز دوباره آوردی. همین که آوردی خراب کردی. بهترین بازیکن اروپا هم شاید باشد اما مهمترین چیز این است که قداست تیم ملی حفظ شود. بازیکن نباید تعیین تکلیف کند. ما چند سال پیش این کار را درباره آقای دهداری کردیم و همه ما را بیرون کردند و آقای دهداری را نگه داشتند. اینقدر ایشان (دهداری) مشتی بود و ماه بود و به قولی انسان بود که یک عذرخواهی کوچک از مردم بکنید و ما هم در روزنامه گفتیم غلط کردیم. من فرشاد پیوس و باوی برگشتیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید