عکس ۲ متهم از سوی پلیس آگاهی و با دستور مقام قضایی منتشر شده است و پلیس از مردم درخواست شناسایی آن ها را داشته است.

درخواست پلیس از مردم: این ۲ متهم را شناسایی کنید + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به کشف یک کلاهبرداری در خصوص خرید و فروش خانه در غرب تهران، از شهروندان خواست که با توجه به دستور قضایی صادر شده، چهره متهمان این پرونده را شناسایی کنند.

سرهنگ علی ولیپور گورزی در این‌باره گفت:‌در سال ۱۳۹۷، با وقوع یک فقره کلاهبرداری با شیوه و شگرد فروش یک واحد آپارتمان در غرب تهران رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و در جریان تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، سه متهم پس از جلب اعتماد خریدار در یک بنگاه املاکی در غرب تهران واحد مورد نظر را با قیمت ۱۵ میلیارد ریال به وی فروخته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: بررسی‌های بیشتر کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی نشان داد، متهمان با جعل عنوان صاحب اصلی خانه، از خریدار اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده‌ و به مکانی نامعلوم متواری شده‌اند. همچنین در شاخه دیگری از بررسی ها نیز مشخص شد که صاحب اصلی ملک در خارج از کشور سکونت دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز با دستور مقام قضائی چهره متهمان برای شناسایی منتشر شده ‌است و شهروندان اگر از مخفیگاه کلاهبرداران اطلاعی دارند می‌توانند با شماره تلفن‌های ۵۱۰۵۵۴۳۴و۵۱۰۵۵۶۱۳ تماس گرفته و اطلاعات را در اختیار کارآگاهان قرار دهند.

درخواست پلیس از شهروندان برای شناسایی ۲ کلاهبردار فراری

تصویر ۲ متهم از سوی پلیس آگاهی و با دستور مقام قضایی منتشر شده است
کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    0 0
    ماشالله چقد هم چهره ها واضح هست!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید