دراگان اسکوچیچ مربی کروات با تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای سرمربی گری تیم ملی فوتبال کشورمان ماندگار شد.

نخستین برنامه‌ریزی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی چیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، سرمربی تیم ملی کشورمان بعد از ابقا در سمت خودش، مسئله مهمی را دارد برنامه‌ریزی می کند.

از وقتی که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال حکم ابقای دراگان اسکوچیچ در سمت سرمربی تیم ملی کشورمان گرفت، این مربی کروات برنامه ریزی خود را برای تیم ملی انجام داده تا بهترین شرایط اردویی را برای ملی پوشان مهیا کند. در هفته آینده اسکوچیچ به ایران بر می گردد و در جلسه با مدیران فدراسیون در خصوص اردوهای تیم ملی تصمیم گیری خواهد کرد. از قرار معلوم در اردوی تیم ملی که قرار است در اواخر شهریور ماه برگزار شود، اسکوچیچ قصد دارد تیم ملی مقابل دو حریف تدارکاتی به میدان برود، به همین منظور اسامی تیم های ملی کشورها را که قرار است مذاکرات با آنها صورت گیرد را سرمربی کروات یادداشت کرده تا مقابل دو تیمی که شبیه حریفان ایران در جام جهانی هستند، در قالب بازی دوستانه به میدان برویم.

اولین بازی دوستانه قرار است اواخر شهریور ماه و دومین بازی نیز در اوایل مهر ماه برگزار شود.گفتنی است تیم ملی سنگال که قرار بود در شهریور مقابل تیم ملی بازی تدارکاتی برگزار کند، به دلیل عدم جواب قطعی از سوی مسئولان فدراسیون ، قید بازی با ایران را زد و همه بازی های تدارکاتی خود را تا قبل از آغاز جام جهانی مشخص کرد که نام ایران در بین حریفان این تیم آفریقایی دیده نمی شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید