۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 55374052

رستوران گردی در بوشهر می‌تواند یکی از کارهای جذاب و رضایت‌بخش در سفر به این شهر ساحلی باشد، شهری با فرهنگ غنی و مردمانی خونگرم و مهمان دوست. با ما همراه باشید تا پیشنهاداتی برای رستوران‌گردی در بوشهر به شما بدهیم.

رستوران گردی در بوشهر

سلام نو – سرویس گردشگری: بوشهر یکی از زیباترین مقاصد گردشگری جنوب ایران است که به دلیل مجاورت با دریا، غذاهای بی‌نظیری آن زبان زد خاص و عام است. برای تجربه غذاهای محلی این منطقه بهترین کار رفتن به رستوران‌های خوب و با کیفیت آن است، رستوران‌هایی که مدت‌هاست امتحان خود را پس داده‌اند و نه تنها بین همشهری‌های خود محبوبیت دارند بلکه پذیرای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی نیز هستند.

رستوران گردی در بوشهر یک تفریح خوشایند

رستوران‌گردی در بوشهر با توجه به قابلیت‌های شهر و رستوران‌های مدرن و سنتی یک گزینه هیجان‌انگیز برای هر شخص در این شهر است، گزینه‌ای که بعد از انتخاب تنها و تنها خشنودی و حال خوب به ارمغان می‌آورد. رستوران به عنوان یک مقصد و فضای جمعی، یک نهاد مهم و حائز اهمیت برای هر فرهنگی محسوب می‌شود، از این رو شما با رفتن به رستوران فقط غذا و نوشیدنی صرف نمی‌کنید و به معاشرت، صحبت و تماشا کردن نیز می‌پردازید.

به طور معمول رستوران‌ها با توجه به محل قرارگیری آن‌ها، نوع مشتری، کیفیت مواد اولیه و خدمات، تنوع لیست غذا و در نهایت مهم‌ترین آن یعنی خوراک‌ها و غذاهای ارائه شده در دسته‌ی ارزان یا گران قیمت قرار می‌گیرند و همین امر نحوه پوشش و لباس میهمانان رستوران را تعیین می‌کند. فراهم بودن وسایل مورد نیاز برای غذا خوردن، خوشامدگویی و ارائه به موقع لیست غذا یا منو، دریافت و ثبت سفارش میهمانان، سرو غذا و در آخر تحویل دادن صورتحساب یک سلسله مراتب اصولی برای رستوران‌ها است.

رستوران گردی در بوشهر

۳ رستوران با کیفیت در بوشهر

برای رستوران گردی در بوشهر، تعدادی رستوران جذاب و میهمان‌پذیر معرفی می‌کنیم تا پیشنهادات‌مان هر سلیقه و نیازی را پوشش دهد.

رستوران قوام: محل قرارگیری این رستوران خوب و با کیفیت، در بنای یک آب انبار به قدمت ۱۵۰ سال است، آب انباری که تغییر کاربری داده و در حال حاضر با جزئیات زیبایی که دارد به حیات خود ادامه می‌دهد. رستوران قوام یک رستوران سنتی است و اگر تمایل به خوردن غذاهای دریایی نظیر میگو، قلیه ماهی و ماهی شکم پر دارید این رستوران یک انتخاب شایسته محسوب می‌شود.

فضای داخلی رستوران با وجود صنایع دستی بوشهری از جمله مَشک بوشهری و تعدادی گلیم زیباتر شده و به طور کامل حال و هوای اتمسفر شهری که به آن سفر کردید را منتقل می‌کند. توجه داشته باشید اگر خود یا همسفرانتان دوست دارید غذایی به جز غذای دریایی میل کنید، جوجه کباب این رستوران گزینه مناسبی است. پس از صرف غذا می‌توانید از مزه و عطر حلوای بوشهری حظ وافر ببرید و یک دسر خوش طعم میل کنید.

نشانی: بوشهر، خیابان خلیج فارس، بوستان قوام

رستوران گردی در بوشهر

رستوران میداف: میداف یک رستوران سه طبقه است که یک طبقه آن به صورت مجزا به کافه اختصاص داده شده و دو طبقه دیگر غذاهای سنتی، دریایی و محلی را با کیفیتی مطلوب سرو می‌کند. اگر دوست دارید تا طعم یک میگو سوخاری کم‌نظیر را با منظره و چشم‌اندازی به وسعت دریا بچشید، قطعا میداف بهترین انتخاب است. ماهی شوریده، قلیه ماهی و میگو باربیکیو نیز از گزینه‌های خوب و هیجان‌انگیز این رستوران با پرسنل خوش برخورد و محترم آن است. به جز غذاهای دریایی، انواع کباب‌ها در میداف ارائه می‌شود.

نشانی: بوشهر، مسیر ساحلی جفره

رستوران گردی در بوشهر

رستوران گرگور: یک رستوران با دید به ساحل و دریا، مناسب تمام کسانی است که سبک غذایی گیاهخواری دارند. رستوران گرگور یک رستوران با لیست غذاهای فرنگی و بین‌المللی است و همین امر آن را به یک رستوران متفاوت و خاص در بوشهر تبدیل کرده است. غذاهای دریایی این رستوران به شیوه‌ای جالب طبخ می‌شود و سبک پخت و به عمل آوری خوراک‌های گرگور مشابه غذاهای آسیای شرقی است، از این رو با رفتن به این رستوران تجربه‌ای جدید از خوردن غذاها و سالادهای دریایی آن کسب خواهید کرد.

نشانی: بوشهر، خیابان خلیج فارس، غرب استادیوم شهید بهشتی، روبه‌روی مجتمع فرهنگی‌تفریحی

رستوران گردی در بوشهر

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید