رحمت الله نوروزی نماینده مردم گلستان در مجلس علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: قانون رتبه‌بندی فرهنگیان باید سریعتر بررسی شود.

خبر جدید برای معلمان / بررسی مصوبه رتبه‌بندی معلمان در مجلس به کجا رسید؟

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادآنلاین، رئیس مجلس گفت: مصوبه رتبه‌بندی معلمان به تازگی به هیات تطبیق مصوبات رسیده که در مهلت قانون رسیدگی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

رحمت الله نوروزی نماینده مردم گلستان در مجلس در نشست علنی امروز یکشنبه ۲۶ تیر پارلمان در روند بررسی طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های صنفی-تخصصی طی اخطاری گفت: موضوع قانون رتبه‌بندی فرهنگیان باید در هیات تطبیق مصوبات مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد، با توجه به تاکیدات مجلس و دولت و مقام معظم رهبری در تمدن نوین، معلمان عزیز طلایه داران هستند، لذا با توجه به حمایت هایی که صورت گرفته، این قانون باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر تیمی مانع شده‌اند، از این جهت تقاضا داریم همانطور که تاکنون از این قانون دفاع شده، بعد از این نیز با بررسی در هیات تطبیق مصوبات مورد حمایت قرار گیرد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار این نماینده گفت: موضوع مورد اشاره دیروز و امروز آقای نوروزی پیگیری خواهد شد، وظیفه ما در هیات تطبیق مصوبات بررسی و تطبیق مصوبات هیات دولت با قانون است، این موضوع به تازگی به هیات تطبیق رسیده و در مهلت قانونی رسیدگی و به وقت اعلام می شود. در صورت مغایر بودن نیز موارد اعلام خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید