کسانی که یارانه آن ها از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ همزمان با تغییر در نظام پرداخت ها قطع شده باید به سامانه اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند.

معترضان یارانه بخوانند / چگونه به عدم دریافت یارانه اعتراض کنیم؟ + آدرس سامانه و شماره تلفن

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، گروهی همچنان نتوانسته‌اند یارانه نقدی جدید را دریافت کنند. مهلت اعتراض به یارانه معیشتی ۱۴۰۱ تا چه زمانی است؟

آنگونه که سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده است یک هفته تا ۱۰ روز زمان وجود دارد که افراد معترض به یارانه، اطلاعات خانواده خود را در سامانه حمایتی اعلام شده وارد کنند.

زاهدی وفا این خبر را ۲۲ تیر ماه اعلام کرده بود. پس اگر مهلت اعتراص به یارانه معیشتی یک هفته باشد، معترضان تا ۲۹ تیر ماه فرصت دارند و اگر مهلت ۱۰ روزه باشد، تا اول مرداد ماه امکان ثبت اعتراضات وجود دارد.

آدرس سامانه اعتراض به یارانه

متقاضیان بازبینی و دهک‌بندی اعلام شده یا افرادی که یارانه آنان از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ قطع شده، برای ثبت اعتراض و پیگیری درخواست خود باید به سامانه اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند یا با تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند.

همچنین افرادی که تاکنون از دریافت یارانه نقدی جا مانده‌اند یا متقاضی جدید دریافت یارانه هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه my.gov.ir نسبت به ثبت‌نام خانوار خود اقدام کنند.

جهت ثبت‌نام در این سامانه، در اختیار داشتن شماره تلفن همراه به نام سرپرست خانوار، کد ملی، کد پستی، تاریخ تولد و شماره شبای بانکی مربوط به سرپرست خانوار متقاضی جدید یا جامانده از یارانه، ضروری است. تمام اشخاص می‌توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت یارانه خانوار، کد دستوری #کد ملی *۴۳۸۵۷*۴* (ستاره ۴ ستاره ۴۳۸۵۷ ستاره کد ملی مربع) را با شماره تلفن همراه به‌نام خود شماره‌گیری کنند.

سامانه جدید درخواست یارانه‌ها

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده کسانی که تاکنون موفق به دریافت یارانه نشده‌اند، باید تا مرداد برای اعتراض به این مساله صبر کنند.

به گفته طیبه حسینی، مرداد ماه از سامانه‌ای رونمایی می‌شود که افرادی که امکان ثبت‌نام برای دریافت یارانه را نداشتند، بتوانند در سامانه جدید ثبت نام کنند.

این ثبت‌نام جدید برای افرادی است که پیش از این به دلایلی نه یارانه نقدی دریافت کرده‌اند و نه یارانه معیشتی. اما اکنون تمایل به دریافت یارانه دارند.

جاماندگان یارانه هم جزو این گروه هستند. یعنی افرادی که این ماه برای آنها یارانه واریز نشده و مشخص است که جزو دهک دهم درآمدی محسوب شده‌اند. این گروه هم احتمالا باید تا مرداد ماه برای اعتراض و ثبت‌نام مجدد صبر کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید