سویه جدید ویروس کرونا که در حال جریان است مسری تر از سویه های قبلی بوده و به همین دلیل استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی الزامی است.

مدت قرنطینه افراد مبتلا به زیر سویه جدید کرونا چند روز است؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، فرماندار رفسنجان گفت: افرادی که مبتلا به زیر سویه جدید کرونا می شوند می توانند به مدت ۵ روز مرخصی داشته باشند.

حسین رضایی عصر ۲۵ تیرماه در جلسه اضطراری ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، وضعیت کرونایی شهرستان رفسنجان را وخیم دانست و گفت: جهت حفظ وضعیت موجود شهرستان که وضعیت زرد کرونایی است؛ کلیه دستگاهای اجرایی، صنوف و واحدهای صنعتی به کلیه زیر مجموعه های خود ابلاغ نمایند که مراجعان و پرسنل خود در خصوص رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک تاکید کنند.

رضایی عنوان کرد: جهت رفع عادی انگاری شهروندان و تاکید بر رعایت پروتکل ها به طور جدی و استفاده از ماسک؛ اتحادیه ها ملزم به بازرسی منظم از صنوف زیر مجموعه خود و ارسال گزارش به ستاد کرونا می‌باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به مصوبات استانی مدت قرنطینه در کرونا به مدت ۵ روز می‌باشد و مرخصی کارکنان که واکسن دریافت کردن استعلاجی اعمال و در غیر اینصورت مرخصی استحقاقی اعمال می‌شود.

رضایی همچنین در پایان گفت: مقرر شد در خصوص تب کریمه کنگو اطلاع رسانی و نظارت به عمل آید و جلسات آموزشی در این خصوص برای قشر قصاب انجام شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید