۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸
کد خبر: 55373764

یکی از هیجان‌انگیزترین و لذت‌بخش‌ترین تفریحات ممکن رستوران‌گردی و شکم‌گردی است، در حالی که در سفر این تفریحی لذت مضاعف دارد. با ما همراه باشید تا درباره بهترین رستوران بوشهر، این شهر زیبا بیشتر بدانیم.

بهترین رستوران بوشهر

سلام نو – سرویس گردشگری: قطعا از تجربیات خوب و تکرارنشدنی هر شهر و دیاری، خوردن و امتحان کردن غذاهای محلی اون منطقه است. ایران با داشتن اقلیم و فرهنگ‌های متفاوت، متنوع و منحصر به فرد دارای بی‌شمار دستور پخت و طبخ غذا است که هر یک با عطر، طعم و نحوه سرو یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری کشور محسوب می‌شود. بوشهر نیز از این قاعده جالب مستثنی نیست و با توجه به شرایط آب و هوایی و اتمسفر فضایی که دارد و نیز نزدیکی آن به دریا دارای غذاها و خوراکی‌های لذیذی است که طعم و مزه بی بدیلی دارد.

طعم اصیل غذای جنوبی در بهترین رستوران بوشهر

طبیعی است که برای تجربه بهترین و اصیل‌ترین غذاهای هر منطقه، رستوران‌های خوب و با کیفیت به عنوان مناسب‌ترین گزینه به شمار می‌آیند. از این رو با سفر کردن به جنوب ایران و رفتن به بوشهر دیدنی با غروب‌های دل‌انگیز و فرح بخشش، می‌شود خود را مهمان بهترین رستوران بوشهر کرد و مزه‌هایی شگفت‌انگیزی را تجربه کرد. نکته جالب توجه این است که تنوع غذاهای دریایی و خوشمزه با رفتن به رستوران در بوشهر حاصل و چنین تصمیمی با هزینه معقول و منطقی میسر می‌شود.

انتخاب بهترین رستوران بوشهر با توجه به نحوه سرویس دهی، کیفیت غذا و فضای داخلی رستوران کار ساده‌ای نیست. بوشهر تعداد زیادی رستوران با کیفیت، مدرن و سنتی دارد و این برای تصمیم‌گیری گردشگران داخلی و خارجی اتفاق شایسته و خوبی است. با این وجود اگر معیار ما برای گزینش یک رستوران در بوشهر بی‌نظیر و جذاب تنوع غذا، محیطی گرم و مطلوب بودن پذیرایی کارکنان باشد، رستوران قوام رتبه‌ای درخور توجه کسب می‌کند.

بهترین رستوران بوشهر

رستوران قوام

بهترین رستوران بوشهر به لحاظ دارا بودن یک فضای دلنشین و بی تملق، سرویس دهی به موقع و سطح کیفی بالای غذا، سالاد و دسر به شمار می‌آید. نکته حائز اهمیت تغییر کاربری بنای رستوران قوام است که در گذشته این بنا یک آب انبار بزرگ با قدمتی ۱۵۰ ساله بوده است، برای باززنده سازی کاربری آن به رستوران تغییر می‌کند و در حال حاضر به عنوان یک رستوران سنتی بوشهری در حال فعالیت است. شما با وارد شدن به این رستوران نه تنها خودتان را مهمان غذاهای محلی این منطقه می‌کنید بلکه درون و جزئیات یک آب انبار با ساختاری بی مثال را نیز می‌بینید.

ماهی، میگو و فلفل مهمان همیشگی سفره بوشهری

در رستوران سنتی قوام قاب‌هایی از عکس و بیوگرافی شخصیت‌های معروف، صنایع دستی متفاوت از جمله مشک بوشهری و گلیم‌های رنگارنگ را مشاهده می‌کنید و همین امر حال و هوای جنوب و بوشهر را به شما القا خواهد کرد. نزدیکی این رستوران به ساحل یک نقطه قوت برای آن محسوب می‌شود چرا که شما با رفتن به ساحل و دیدن غروبی نشاط بخش، انگیزه کافی برای خوردن یک غذای محلی و تازه را دارید. اینگونه می‌توانید یک قدم زدن لذت بخش در ساحل‌های دلنشین جنوب را با یک شام درجه یک لذت بخش تر کنید. میگو سوخاری، ماهی شکم پر، قلیه ماهی و دمپخت ماهی از جمله غذاهای دریایی و هیجان‌انگیز این رستوران هستند، البته اگر به دلیل حساسیت یا هر علت دگر تمایلی به خوردن غذاهای دریایی ندارید جوجه کباب گزینه بسیار خوبی است.

در بهترین رستوران بوشهر از خوردن حلواهای بوشهری به عنوان دسر غافل نشوید، جالب است که یکی از دلایل شهرت و محبوبیت این رستوران وجود همین حلواهای خوش طعم بوشهری است. حلوای بوشهری چیزی نیست که بتوان آن را توصیف کرد، فقط با خوردن آن است که می‌توانید از طعم متفاوت آن لذت ببرید. این رستوران از ساعت ۱۰:۳۰ صبح شروع به کار و فعالیت می‌کند تا ساعت ۱ بعد از نیمه شب برقرار است. نشانی: بوشهر، خیابان خلیج فارس، بوستان قوام.

بهترین رستوران بوشهر

کد خبرنگار: ۲۶
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • سودابه IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    3 0
    میداف رستوران بهتری از لحاظ طعم و قیمت هیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید