بازیکن اسبق استقلال در واکنش به ماجرای پاک شدن اسم وریا غفوری در برنامه خندوانه گفت: نام وریا غفوری اینقدر بزرگ است که با هیچ پاک کنی از قلب هواداران استقلال پاک نخواهد شد.

 اسم وریا غفوری هیچ وقت از قلب هواداران استقلال پاک نمی شود

سبو شهبازیان بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره شرایط این روزهای استقلال و اتفاقات بازی اسم و فامیل برنامه خندوانه اظهاراتی را مطرح کرد.

از ماجرای پاک شدن اسم وریا غفوری در برنامه خندوانه خبر دارید؟

من این برنامه را ندیدم و کامل در جریان اتفاقات انجام شده نیستم اما تا جایی که شنیدم فقط می توانم بگویم کار، کار قشنگی نبود.

بیشتر در این باره توضیح می دهید؟

وریا غفوری اینقدر خوب است، این قدر در دل هواداران و مردم ایران جا باز کرده که من خودم به شخصه یکی از آنها هستم که او را خیلی دوست دارم و امیدوارم هرکجا هست موفق باشد.

اسم وریا با هیچ پاک کنی از دل مردم پاک نمی شود/ با ساپینتو مثل شفر و استراماچونی رفتار نکنید/ جدایی حسین زاده یک تصمیم کاملا شخصی است

فکر می کنید چرا اسم او در برنامه پاک شد؟

من خیلی در جریان ریز اتفاقات نیستم اما این را می دانم پاک کردن اسم وریا کار هرکسی نیست. وریا غفوری اسم بزرگی است که در تیم بزرگی بازی کرده و بازیکن ملی فوتبال کشورمان بوده است. او برای تیم ملی و تیم بزرگ استقلال زحمات زیادی کشیده و نمی توان با پاک کردن اسمش روی تخته وایت برد او را از ذهن مردم پاک کرد. وریا بزرگ است و همیشه بزرگ خواهد ماند.

گفته شده که مدیران شبکه نسیم نسبت به این اتفاق اظهار بی اطلاعی کرده اند؟

همانطور که گفتم خیلی در ریز مسائل این اتفاق قرار نگرفته ام اما امیدوارم که این اتفاق سهوی بوده باشد و بتوانند آن را جبران کنند. اما باید بدانند که استقلال فقط وریا غفوری نیست، استقلال شامل ۳۰ میلیون نفر ایرانی است که همگی طرفدار یک تیم و یکرنگ هستند. این را هم باید اضافه کنم هر کسی لباس استقلال را می پوشد در دل هواداران این تیم برای خودش جا باز میکند. من خودم سه سال لباس استقلال را پوشیدم و به خوبی این موضوع را درک کرده ام. به همین خاطر باز هم تاکید می کنم اسم وریا با هیچ پاک کنی از روی قلب هواداران استقلال پاک نمی شود.

درباره اوضاع و احوال این روزهای استقلال صحبتی دارید؟

خوشبختانه استقلال استارت خوبی در شروع تمریناتش داشت و تا جایی که خبر دارم اکثر روزها صبح و بعد از ظهر کارش را پرفشار شروع کرد. از طرف دیگر وقتی بین ۷۰ تا ۸۰ درصد نفرات تیم حفظ شدند یعنی استقلال خیلی تغییر نکرده است.

به نظر شما ساپینتو می تواند با تیم جدیدش موفق شود؟

همین که یک مربی اروپایی با رزومه خوب در استقلال مشغول به کار شده باعث خوشحالی است اما ما باید با این ذهنیت که قبلاً هم شفر و استراماچونی در سال‌های اخیر شروع ناموفقی داشتند باید صبور باشیم و این تجربه را به کار بگیریم که هر زمان مدیران و طرفداران استقلال بابت چنین مربیانی صبر کردند نتیجه اش را دیده اند. خیلی ها در بدو ورود شفر و استراماچونی منتقد این دو مربی بودند اما در پایان فصل و یا زمانی که استراماچونی می خواست برود بابت جدایی آنها ابراز تأسف می‌کردند. قطعاً ساپینتو هم باید مدتی زمان داشته باشد تا برنامه هایش را در استقلال انجام دهد.

ظاهراً حسین زاده در حال جدا شدن از استقلال و رفتن به شارلروا است. نظر شما درباره این جدایی چیست؟ و آیا بهتر نبود این بازیکن جوان یک سال دیگر در این تیم می ماند؟

برخی از تصمیمات در زندگی افراد کاملاً شخصی است. وقتی یک بازیکن در تیمی می درخشد معمولاً مدیربرنامه ها و مشاورانش پیشنهادهایی ارائه می‌دهند. حالا هم شاید حسین زاده احساس کرده جدا شدن از استقلال و رفتن به اروپا برایش بهتر است. من فقط می توانم بگویم این تصمیم یک تصمیم شخصی است و امیدوارم هر جا هست موفق باشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید