بر اساس مصوبه جدید شورای فضای مجازی صدا و سیما، مجوز شبکه های خصوصی تلویزیونی مانند فیلیمو و نماوا به حالت تعلیق در می آید.

صدا و سیما به دنبال تعلیق مجوز فیلیمو و نماوا

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، سعید مقیسه در مکاتبه‌ای با پیمان جبلی با اشاره به مصوبه شورای فضای مجازی صدا و سیما از عزم جدید ساترا برای برخورد و تعلیق نرم‌افزارهای شبکه نمایش خانگی همچون فیلیمو و نماوا اشاره و اعلام کرد: مساعدت از نهادهای نظارتی و ارگان‌های قانونگذار، مجموعه اقداماتی را ترسیم می‌کند که شورای فضای مجازی در دورهمی جمع بندی کردند و احتمالا این‌گونه شبکه نمایش خانگی را به تصرف در می‌آورند و این رقبای جدید را بر مدار مورد علاقه می‌گردانند یا از صحنه رقابت حذف می‌کنند.

بر اساس این گزارش، تلویزیون در رقابت با رقبای جدید سر بر آورده از نرم‌افزارهای پخش اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی عقب افتاده پس از نظارت‌های محتوایی این بار به سراغ دور جدیدی از اقدامات تنبیهی برای نرم‌افزارهای پخش رفته است. استمداد از بیش از ۲۰ نهاد برای انجام اقدامات بازدارنده نرم‌افزارها شاید یکی از بی سابقه‌ترین نمونه از مصوبات منتشر شده برای خروج رقبای جدید از میدان رقابت با رسانه ملی است. همچنین ساترا از وزارت صنعت برای لغو نشان اینماد برخی از نرم‌افزارها تقاضا داشته است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید