اندونزی برای میزبانی از جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اعلام آمادگی کرد، پیش از این کره جنوبی برای برگزاری این رویداد نامزد شده بود.

اعلام آمادگی اندونزی برای میزبانی از جام ملت‌های ۲۰۲۳

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، به دنبال انصراف چین کشورهای ژاپن – استرالیا و کره جنوبی برای برگزاری میزبانی جام ملت ها در سال ۲۰۲۳ نامزد شدند اما در ادامه مسیر ژاپن و استرالیا هم برای برگزاری این مسابقات اعلام آمادگی خود را پس گرفتند.

استرالیا اعلام کرد می خواهد روی برگزاری بازی های جام جهانی بانوان متمرکز شود و به نظر می رسد انصراف ژاپن به خاطر کرونا بود. در چنین شرایطی تنها کره جنوبی انتخاب نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود. با تمدید مهلت اعلام میزبانی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اندونزی هم برای برگزاری این بازی ها نامزد شده است و حالا کنفدراسیون فوتبال آسیا باید از بین این دو کشور میزبان جام ملت‌ها در سال ۲۰۲۳ را آغاز کند.

میزبانی اندونزی برای جام ملت های آسیا در سال ۲۰۲۳ از سوی رسانه های عربی اعلام شده است؛ این کشور همان طور که اشاره شد میزبان جام جهانی جوانان در سال ۲۰۲۳ است و به نظر می رسد نحوه برنامه ریزی این دو تورنمنت به گونه ای است که اندونزی مشکلی برای برگزاری این مسابقات پیدا نمی کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید