یک مرد تایلندی به طور همزمان با ۸ زن زیر یک سقف زندگی می کند این اقدام مرد جوان در شبکه‌های اجتماعی بسیاری از کاربران را شوکه کرد.

ازدواج جنجالی یک مرد جوان با ۸ زن / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، یک مرد تایلندی به نام اونگ دام سوروت که در کار تتو است پس از حضور در یک برنامه تلویزیونی که در آن داستان خود را روایت می‌کرد، به شهرت رسید.

همسران سوروت

در حالی که برای اکثر مردان چند همسری بسیار دشوار است که حتی با دو همسر در یک خانه زندگی کنند، مردی در تایلند پس از انتشار داستان زندگی با ۸ همسر جوان زیر یک سقف در شبکه‌های اجتماعی، بسیاری از کاربران را شوکه کرد.

وی در طول این مصاحبه گفت که همسرانش با یکدیگر به خوبی کنار می‌آیند و همه آن‌ها رابطه خانوادگی هماهنگ با هم دارند.

نحوه آشنایی او با همسران جوانش نیز بسیار جالب است. در طول مصاحبه، سوروت فاش کرد که با همسر اولش، نونگ اسپرایت، در عروسی یکی از دوستانش آشنا شده است. وی از او خوشش آمد و از او پرسید که آیا دوست دارد با او ازدواج کند.

آشنایی با همسر دوم در بازار

به همین ترتیب، وقتی همسر دومش نونگ ال را در بازار دید، عشق در نگاه اول بود. در کمال تعجب، این زن نیز با وجود اطلاع از همسر اولش، با سوروت موافقت کرد.

او در طی این مصاحبه فاش کرد که با همسر سوم خود در بیمارستان آشنا شده است، در حالی که به ترتیب در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، فیسبوک و تیک تاک با همسر چهارم، پنجم و ششم خود آشنا شده است.

بازدید از معبد به ازدواج هفتم ختم شد

سوروت که از تمام محبتی که از شش همسر جوانش دریافت می‌کرد سیر نمی‌شد، در حالی که با مادرش در حال بازدید از معبدی بود با زن دیگری به نام نونگ فیلم آشنا شد. وقتی از فیلم خواستگاری کرد، او هم نتوانست جواب منفی بدهد.

سوروت با 8 همسر

این مرد در تعطیلات خود در پاتایا با هشتمین و آخرین همسرش نونگ مای آشنا شد. در کمال تعجب، چهار نفر از همسرانش در این سفر او را همراهی کرده بودند که بار دیگر عاشق شد.

رضایت هر ۸ همسر از سوروت

در گفتگو با این شبکه تلویزیونی، همه همسران او به اتفاق آرا موافقت کردند که او مردی بسیار دلسوز و با ملاحظه است. همه همسرانش موافق بودند: او احتمالاً دلسوزترین و با ملاحظه‌ترین مردی است که تا به حال دیده ایم.

آنها گفتند: او با ما آنقدر خوب رفتار می‌کند که ما چیزی برای نزاع نداریم.

همسران سوروت

بر اساس این گزارش، سوروت در حال حاضر از همسر اول خود یک پسر دارد، در حالی که دو زن دیگر به زودی در انتظار بچه دار شدن هستند.

زنان در پاسخ به این سوال که چرا ازدواج با مردی را انتخاب کردند که قبلاً ازدواج کرده بود، همه زنان موافق بودند که دیوانه وار عاشق او شده اند.

وی با رد شایعات مبنی بر ازدواج زنان با وی به خاطر پول گفت: همه اعضای خانواده من وظیفه خود را دارند و همسرانم با انجام کارهای خانه یا فروش محصولات مختلف، از غذا گرفته تا لوازم آرایشی و لوازم دست ساز، درآمد خود را به دست می‌آورند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید