با اینکه در روزهای گذشته اخباری مبنی بر پیوستن محمد محبی به باشگاه استقلال شنیده می شد، اما گویا مدیران سپاهان اصفهان نیز به شدت به دنبال جذب این بازیکن هستند.

هایجکت محمد محبی به اصفهان | رو دست سپاهان به استقلال در نقل و انتقالات

به گزارش سلام نو، محمد محبی، پدیده شاهین بوشهر در فصلی بود که این تیم به همراه عبدالله ویسی توانست جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را به‌دست بیاورد ولی پیش از اینکه فرصت دیده شدن بازیکنان این تیم در بالاترین سطح مسابقات ایران مهیا شود، امیرقلعه‌نویی در پنجره تابستانی لیگ نوزدهم اقدام به جذب محبی کرد و این بازیکن نیز با قراردادی بلندمدت راهی سپاهان شد.

فصل گذشته بود که سرانجام پس از سه فصل حضور در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی محمد محبی در ازای معاوضه با شهریار مغانلو راهی سانتاکلاری پرتغال شد و حالا پس از یک فصل دوری از فوتبال ایران بار دیگر رقابت چند باشگاه برای جذب این بازیکن بالا گرفته است.

پرسپولیس، گل‌گهر، استقلال و سپاهان چهار باشگاه فوتبال ایران به شمار می‌روند که به دنبال جذب محبی بودند، ولی در حال حاضر اگرچه این بازیکن حداقل در خبرها به استقلال نزدیک است ولی مدیران باشگاه سپاهان نیز همچنان با توجه به مراوداتی که با باشگاه پرتغالی دارند امیدوار به جذب این بازیکن هستند.
محبی البته اگرچه شروع خوبی در فوتبال پرتغال نداشت، ولی در بازی‌های انتهایی فصل توانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد تا احتمال ادامه حضورش در سانتاکلارا نیز وجود داشته باشد؛ اتفاقی که محبی از تمام احتمالات دیگر بیشتر مایل به رخ دادن آن است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید