سرهنگ حسن حیدری رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری سه زن به دلیل رقص روی پل هوایی خبر داد.

بازداشت سه زن به دلیل رقص روی پل هوایی شهر در کرمانشاه + جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، سرهنگ حسن حیدری رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه اظهار کرد: پس از انتشار کلیپی در شبکه‌های اجتماعی که سه خانم روی یکی از پل‌های عابرپیاده شهر کرمانشاه اقدام به رقص و حرکات موزون کرده بودند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: از آن جایی که این اقدام باعث جریحه‌دار شدن عفت عمومی جامعه شده و برخورد با این موضوع جزو مطالبات شهروندان کرمانشاهی بود تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی اقدامات همه جانبه‌ای برای شناسایی عاملان رقص آغاز کردند.

رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی هر سه عامل رقص و حرکات موزون شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و رعایت موازین شرعی و قانونی این افراد دستگیر شدند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده‌ای در این خصوص، از معرفی هر سه فرد دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

وی از برخورد قاطعانه پلیس با هرگونه ناهنجاری و اقدامات خلاف شرع و قانون خبر داد و گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای معدود در شهر شهیدپرور کرمانشاه ارزش‌ها و هنجارهای اخلاقی را زیرپا گذاشته و باعث جریحه شدن عفت عمومی شوند.

پلمب محل برگزاری جشن مختلط در کرمانشاه

رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه در ادامه، از پلمب باغ تالاری که محل جشن مختلط دختران و پسران بود، خبر داد.

حیدری اظهار کرد: پس از انتشار کلیپی در فضای مجازی که در آن تعدادی دختر و پسر به صورت مختلط اقدام به برگزاری جشن و پایکوبی کرده بودند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با توجه به ایجاد جو نارضایتی در مردم شهیدپرور کرمانشاه و همچنین در راستای پاسخ به مطالبه عمومی جامعه برای برخورد با چنین مواردی، نسبت به شناسایی محل برگزاری جشن مختلط اقدام کردند.

حیدری تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی محل از آن جایی که جشن مختلط برگزار شده باعث جریحه‌دار شدن عفت عمومی شده بود، نسبت به پلمب آن پس از هماهنگی با مقام قضائی اقدام کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به تشکیل پرونده‌ای برای متصدی باغ تالار محل برگزاری جشن، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان از برخورد قاطعانه پلیس با هرگونه ناهنجاری و اقدامات خلاف شرع و قانون خبر داد و گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای معدود در شهر شهیدپرور کرمانشاه ارزش‌ها و هنجارهای اخلاقی را زیرپا گذاشته و باعث جریحه شدن عفت عمومی شوند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید