در این مطلب به بررسی جزییات جدید از بازداشت عضو سابق شورای‌شهر اصفهان به اتهام قتل پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

بازداشت عضو سابق شورای شهر اصفهان + علت چه بود؟ + جزییات جدید پرونده به اتهام قتل

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، یک منبع آگاه در خصوص دستگیری عضو سابق شورای شهر اصفهان به اتهام قتل گفت: در تاریخ چهارم خرداد توسط همسر و پسر خانم م.ع گزارش فقدان وی به مراجع انتظامی داده می شود ، پس از بررسی های ابتدایی و عدم نتیجه و پیدا نشدن فرد مفقود شده پرونده به بازپرسی دادسرای عمومی انقلاب اصفهان ارجاع داده می شود و بازپرس شعبه ویژه قتل دستور تحقیقات ابتدایی را می دهد در تحقیقات ابتدایی مشخص می شود فرد مفقود شده که یک خانم۵۰ساله است در آن روزی که مفقود شده است با شخص خاصی تماس های متعدد تلفنی داشته است.

بازپرس پرونده سریعاً شخص را احضار میکند در ابتدا متهم از خانم اظهار بی اطلاعی میکند می گوید چند تماس تلفنی در آن روز به جهت موارد کاری با وی داشته است پس از بررسی های بیشتر توسط بازپرس و کارآگاهان آگاهی مشخص می شود متهم در آن روز ملاقاتی نیز با خانم م.ع داشته است سریعاً باقر هادی بازپرس ویژه قتل دستور بازداشت متهم را به اتهام آدم ربایی صادر می کند پس از چند روز تحقیقات و با تیزهوشی بازپرس پرونده در برخورد و مواجهه حضوری با متهم،متهم لب به سخن می گشاید و ابعاد جدیدی از مرگ این خانم را روشن می کند، وی اظهار می دارد در روز مفقود شدن خانم به همراه ایشان به کوه صفه جهت مذاکرات کاری رفته است، که خانوم م.ع در برهه ای عصبانی می شود و از پرتگاه سقوط می کند.

پس از این اظهارات متهم ،بازپرس باقر هادی دستور تجسس کوه صفه و کشف جسد را می دهد و پس از ساعت ها جستجو توسط مامورین آگاهی و عوامل آتش نشانی اصفهان دو سه استخوان به جامانده خانم م.ع و تکه پاره های لباسش در ارتفاعات بسیار بالای‌صفه بعد از ۳۸روز پیدا می شود و به پزشکی قانونی جهت تحقیقات بیشتر انتقال داده میشود.

بعد از آن بازپرس پرونده دستور تفتیش منزل متهم را صادر میکند که به نظر می رسد مواردی را بازپرس به آزمایشگاه ارجاع می دهد.

این فرماندار سالهای گذشته در استان اصفهان و عضو سابق شورای شهر اصفهان به اتهام قتل عمد در زندان به‌سر می برد وتحقیقات برای روشن شدن ابعاد مختلف پرونده توسط کارگاهان و بازپرس ویژه قتل در حال بررسی است که دسترسی به آن نداریم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید