سرهنگ نجم‌الدین مرادی فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از بازداشت یک شرور سابقه‌دار که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین مردم درمنطقه شده بود خبر داد.

بازداشت اراذل اوباش پاکدشتی توسط پلیس

به گزارش سلام نو، سرهنگ نجم‌الدین مرادی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی سابقه‌دار با عربده کشی و قدرت نمایی باعث رعب و وحشت شهروندان و اخلال در نظم عمومی شده ، ماموران انتظامی شهرستان بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه این شرور سابقه دار قبل از حضور پلیس متواری شده بود، افزود: با هماهنگی مرجع قضائی دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفته و با تلاش کارکنان پاوا محل اختفاء متهم شناسایی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این متهم ۳۲ ساله سابقه ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت برای شهروندان و درگیری با ماموران انتظامی را در پرونده خود داشته، بیان داشت: متهم در اقدام ضربتی پلیس دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ مرادی درپایان گفت: پلیس به مخلان نظم، امنیت و آرامش عمومی اجازه جولان و عرض اندام نداده و در تامین نظم و امنیت شهروندان با حمایت مشت آهنین قانون از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

بازداشت سارق لوازم خودرو پاکدشتی با چند فقره سرقت

وی همچنین از کشف ۴ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در عملیات دستگیری سارقی سابقه داردر پاکدشت خبر داد. در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در هفته گذشته در حوزه کلانتری ۱۴، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و کار اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های پیرامونی، سارق شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: سارق پس از دستگیری و انتقال به کلانتری در تحقیقات به عمل آمده به ۴ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.
نجات کودک ۴ ساله توسط مامور پلیس پاکدشت
فرمانده انتظامی پاکدشت همچنین از نجات جان کودک ۴ ساله توسط یکی از ماموران پلیس خبر داد.

وی گفت: ماموران پلیس حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی لیفان که در یکی از محلات شهرستان پارک بوده و داخل

آن دختر بچه ای ۴ ساله محبوس بود برخورد کردند.
وی افزود: با توجه به ترس و گریه شدید واضطراب این دختربچه و احتمال کمبود اکسیژن، افسرگشت با استعلام پلاک خودرو و تماس مکرر با والدین، با عدم پاسخگویی از سوی آنان مواجه شد و پس کسب تکلیف از فرمانده انتظامی با رعایت نکات ایمنی اقدام به شکستن شیشه اتومبیل نموده و دختر بچه را نجات می دهد.

سرهنگ مرادی گفت :والدین دختر ۴ ساله هنگام پیاده شدن از ماشین با توجه به این که طفل در خواب بوده وی را فراموش و به منزل مراجعه کرده بودند.
این مقام انتظامی از خانواده ها خواست در مراقبت و نگهداری فرزندان خردسال خود دقت نظر واهتمام بیشتری داشته باشند.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید