در این مطلب شاهد تصاویری از خانه لاکچری و رویایی ایلان ماسک، مدیر عامل میلیاردر تسلا و اسپیس ایکس خواهید بود.

تصاویر حسرت برانگیز از خانه لاکچری ثروتمندترین فرد دنیا | ویلای لوکس ایلان ماسک / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، چند روز بعد، او چهار عمارت خیره کننده در لس آنجلس را برای فروش به قیمت ۱۳۷ میلیون دلار فهرست کرد؛ مجموعه خانه‌های ایلان ماسک شامل خانه سابق جین وایلدر، یک عمارت ۳۰ میلیون دلاری در لس آنجلس و یک عمارت تاریخی ۱۰۰ ساله در شبه جزیره سانفرانسیسکو را در خود جای داده است. در این مقاله نگاهی می اندازیم به خانه های نفس گیر متعلق به اولین میلیاردر اجاره نشین جهان.

در یک مقطع زمانی، ماسک دارای چندین ملک در منطقه بزرگ لس آنجلس بود که مجموعاً بیش از ۷۰ میلیون دلار ارزش داشتند. ماسک اولین قطعه املاک خود را در اواخر سال ۲۰۱۲ خریداری کرد. او با اجاره همان خانه در سال ۲۰۱۰ شروع به کار کرد و با خانواده اش آنجا زندگی می کرد. او بعداً این عمارت را به قیمت ۱۷ میلیون دلار خرید. مساحت این خانه ایلان ماسک ۲۰۲۴۸ متر مربع است که در مجموع هفت اتاق خواب و سیزده حمام دارد. آشپزخانه دارای سقف آجری زیبایی است. حیاط خلوت دارای یک استخر زیبا، یک زمین تنیس بزرگ و منظره ای زیبا از باشگاه منحصر به فرد Bel-Air Country است. این خانه همچنین دارای یک سالن ورزشی است. این ملک ۲۰۲۴۸ متر مربعی آغاز همه چیز بود، اولین و بزرگترین ملک او در بل ایر بود که پس از توئیت ماسک در مورد هدف خود به جهان، ملک با قیمت درخواستی ۳۰ میلیون دلار برای فروش قرار گرفت و به مبلغ ۲۹.۷۲ میلیون دلار به ویلیام دینگ، یک میلیاردر چینی فروخته شده است.

ثروتمندترین فرد دنیا در چه خانه‌ای زندگی می‌کند؟

این خانه خیره کننده ایلان ماسک در اکتبر ۲۰۱۳ کمی دورتر از عمارت او به قیمت ۶.۷۵ میلیون دلار برای فروش گذاشته شده بود؛ بله، ایلان ماسک صاحب خانه بازیگر جین وایلدر شد؛ بازیگر محبوب جین وایلدر تا سال ۲۰۰۷ بیش از ۳۰ سال در آنجا زندگی کرد. اگرچه ماسک هرگز در این خانه زندگی نمی کرد، اما از آن به عنوان یک مدرسه خصوصی - به نام AdAstra - برای فرزندانش و فرزندان برخی از کارکنان اسپیس ایکس و تسلا استفاده کرده بود. در حین فروش خانه، مدیر عامل تسلا به صراحت اعلام کرد که خریدار نباید به "روح" خانه آسیب برساند یا آن را خراب کند. به زودی، فاش شد که او ملک وایلدر را به الیزابت هانتر، همسر برادرزاده وایلدر، جردن واکر-پرلمن، به قیمت ۷ میلیون دلار در یک معامله خارج از بازار فروخته است. همچنین گزارش شده است که غول فناوری ۶.۷ میلیون دلار برای کمک به خرید ملک به آنها کمک کرده است.

ثروتمندترین فرد دنیا در چه خانه‌ای زندگی می‌کند؟

این خانه بومرنگ در برنت وود، کالیفرنیا، در حدود ۱۵ مایلی شمال غربی مرکز شهر لس آنجلس، قبلا متعلق به ایلان ماسک بود. ماسک در سال ۲۰۱۴، طبق اطلاعات سایت املاک و مستغلات Dirt که متعلق به Variety است، کمتر از ۳.۷ میلیون دلار برای آن پرداخت کرد. بنا به گزارش Business Insider، ساختمان توسط پرچین‌هایی برای حفظ حریم خصوصی احاطه شده است، اما دارای پنجره‌های غول‌پیکر از کف تا سقف است تا نور روز را به داخل برسانند. طبق گزارش Business Insider، ماسک خانه را در اواخر اوت ۲۰۱۹ به قیمت ۴ میلیون دلار فروخت. طبق گزارش ها، خرید این ملک در سال ۲۰۱۴ حدود ۳.۷ میلیون دلار برای مدیر عامل تسلا هزینه داشته است.

ثروتمندترین فرد دنیا در چه خانه‌ای زندگی می‌کند؟

اکنون، پس از تقریبا یک سال از تخلیه خانه‌ها همه اینها به یک عمارت غول‌پیکر ۱۰۰ ساله در نزدیکی سن خوزه رسیده است. املاک هیلزبورو در زمینی به مساحت ۴۷ هکتار ساخته شده است، با ۹ اتاق خواب، ۹.۵ حمام و تقریباً هر چیزی که در آرزوی آن بودید، از جمله مسیرهای پیاده روی، دره ها، یک سالن رقص بزرگ. در ابتدا با قیمت ۳۵ میلیون دلار در ماه مه ۲۰۲۰ فهرست شد، به نظر می رسد ماسک فعلاً این خانه را از فهرست خارج کرده است. با این حال، طبق گزارش‌ها، هر احتمالی وجود دارد که خانه مجدداً ثبت شود و ماسک تلاش خود را برای خلاص شدن از شر تمام دارایی‌های املاک خود تکمیل کند.

ثروتمندترین فرد دنیا در چه خانه‌ای زندگی می‌کند؟

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • M.M IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    1 0
    حسرت برانگیز نیست... باید خداراشاکر بود که افرادثروتمند وجوندارند... امیدوارم همه ی جهان از لحاظ اقتصادی در رفاه باشند، علی الخصوص مردم سرزمینم ایران جان....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید