مستند "وارث" با روایتی از زندگی مهرداد میناوند که محرم سال گذشته در گروه دانش و اقتصاد شبکه دو سیما تهیه و پخش شده بود به بخش مسابقه فیلم‌های مستند کوتاه جشنواره فیلم‌های ورزشی راه پیدا کرد.  

حضور مستند «وارث» در مسابقه جشنواره فیلم‌های ورزشی | فیلم مستند مهرداد میناوند در راه جشنواره

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی، این مستند به بخش‌هایی از زندگی مهرداد میناوند از جمله مبارزه این فوتبالیست با کرونا می پردازد.

مجموعه "وارث" در ۱۰ قسمت ۲۵ دقیقه ای با موضوع بیماری کرونا به کارگردانی سعید چاری تهیه شده بود که قسمت سوم آن با محوریت زندگی مهرداد میناوند از شبکه دو سیما پخش شد.

مستندی درباره مهرداد میناوند در مسابقه جشنواره فیلم‌های ورزشی

سعید چاری کارگردان "وارث" بجز این مستند کوتاه یک مستند بلند سینمایی با موضوع زنده یاد علی انصاریان را نیز کار کرده است که در بخش مسابقه مستندهای بلند این جشنواره حضور دارد.

از عوامل مستند "وارث" می‌توان به کارگردان و تدوین : سعید چاری، تهیه کننده: سیاوش چاوشی، گفتار و نوشتار متن: ثنا صادقی، مجری طرح: محمد آزادی و عکاس محمد اسدی اشاره کرد.

مستندی درباره مهرداد میناوند در مسابقه جشنواره فیلم‌های ورزشی

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران روزهای پایانی تیر ۱۴۰۱ با حمایت کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، وزارت ورزش و جوانان، سازمان صداوسیما و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش خصوصی و به همت مؤسسه فرهنگی هنری خانه هنر المپیک، برگزار می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید