سید محمد ملیحی معاون دادستان قم از بازداشت ۳۹۵ نفر در اجرای دومین دوره طرح پاکسازی مناطق قم از معتادان متجاهر و خرده فروشان در استان قم خبر داد.

بازداشت ۳۹۵ خرده فروش مواد مخدر در قم

به گزارش سلام نو، سید محمد ملیحی بعد از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اجرای دومین دوره طرح پاکسازی مناطق قم از معتادان متجاهر و خرده فروشان از ابتدای تابستان سال جاری آغاز شد.

معاون دادستان قم گفت: اجرای مستمر طرح پاکسازی به منظور مبارزه، جمع‌آوری و ساماندهی قاچاقچیان، خرده فروشان و مصرف کنندگان مواد مخدر صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به پاکسازی های صورت گرفته در هفته جاری در بوستان‌های نبوت، شهریار و نرگس قم ابراز داشت: تعداد ۳۹۵ نفر شامل ۵۸ خرده فروش و ۳۳۷ معتاد متجاهر دستگیر و در حدود ۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

ملیحی ادامه داد: افرادی که در این طرح بازداشت شدند به محل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم منتقل شده و مورد رسیدگی قضائی قرار گرفتند.

معاون دادستان قم عنوان داشت: دوره گذشته اجرای طرح پاکسازی مناطق قم از معتادان متجاهر و خرده فروشان نیز که در ابتدای تیرماه امسال صورت گرفت، تعداد ۲۸۲ نفر دستگیر شدند که شامل ۵ قاچاقچی، ۷۱ نفر خرده فروش و ۲۰۶ نفر معتاد بودند که حدود ۶۳۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

وی اضافه کرد: معتادان متجاهر بازداشت شده در این طرح به کمپ ترک اعتیاد منتقل شده و خرده‌فروشان نیز روانه زندان شدند.

سرپرست دادسرای انقلاب قم با هشدار جدی به فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به دادسرای عمومی و انقلاب قم گزارش دهند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید