سردار حمید هداوند جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ از بازداشت مرد شیادی خبر داد که یک آپارتمان مسکن مهر را به ۱۳ نفر فروخته بود.

دستگیری فردی که یک خانه مسکن مهر را به ۱۳ نفر فروخته بود!

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سردار حمید هداوند گفت:‌ درپی وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان با عنوان خرید مسکن مهر در منطقه پردیس، رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد که متهم با جعل عنوان پیمانکار مسکن مهر یک واحد مسکونی را به ۱۳ نفر فروخته و پس از دریافت پول از شکات متواری شده است.

جانشین رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم را در شرق تهران مورد شناسایی قراردادند، گفـت:‌در ادامه هماهنگی‌های لازم برای دستگیری این فرد با مقام قضایی انجام شده و ماموران در جریان یک عملیات پلیسی این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

هداوند با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: این فرد پس از انتقال به مقر انتطامی تحت بازجویی قرار گرفت و گرچه در ابتدا سعی داشت خود را بی‌گناه معرفی کند، اما سرانجام با مشاهده ادله و شواهد موجود به جرم خود اقرار کرد و گفت که از طریق جعل عنوان پیمانکار مسکن مهر، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده و بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال از مالباختگان کلاهبرداری کرده است.

کشف انبار احتکار ۴ تن برنج

وی همچنین از کشف انبار احتکار چهار تن برنج در محله ابوذر نیز خبر داد و گفت:‌ در راستای مبارزه با قاچاق و احتکار کالا و ارزاق عمومی توسط افراد سودجو و دلال، به محض اینکه خبری در مورد احتکار برنج در یک انبار به پلیس اطلاع داده شد، موضوع به صورت ویژه در دستور مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

جانشین رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه صحت گزارش دریافتی از سوی ماموران مورد تایید قرار گرفته و در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات انجام شد، گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با حضور در یک انبار بزرگ کالا در محله ابوذر اقدام به بازرسی از این محل کرده و در جریان آن چهار تن برنج و ۶۰۰ جفت کفش چرم تبریزرا که توسط مالک انبار احتکار شده بود کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، ارزش کالاهای کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص نیز نیز یک نفر دستگیر شد که به جرم خود اعتراف کرد.

هداوند با بیان اینکه برای متهمان هر دو موضوع پرونده‌هایی جداگانه از سوی پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی تشکیل شده است، گفت: متهمان دستگیر شده نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی پلیس نیز در این خصوص درحال انجام است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید