فخرالدین پیروزفر مدیرکل راه آهن لرستان، درباره خرابی کولر در قطار مشهد-اهواز و اخبار منتظر شده در فضای مجازی توضیحاتی داد.

ماجرای خرابی کولر در قطار مشهد-اهواز / دستگیری تعداد از مسافران قطار مشهد-اهواز صحت دارد؟

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، مدیرکل راه آهن لرستان به مشاجره تعدادی از مسافران قطار مشهد - اهواز در ایستگاه بیشه دورود واکنش نشان داد.

فیلمی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه در قطار مسافربری مشهد به اهواز در روز سه‌شنبه مشکلاتی پیش آمد و کولر این قطار دچار مشکل شده و از کار افتاد که به خاطر گرمی هوا با اعتراض مسافران همراه بود.

درباره این اتفاق گفته شده که وقتی تعدادی از مسافران به‌خاطر مشکل فنی کولر به رئیس قطار اعتراض می‌کنند، وی به مسافران پاسخ می‌دهد که فعلاً راه حلی برای رفع مشکل نیست و باید صبر کنند، ولی تعدادی از مسافران همچنان به اعتراض خود ادامه می‌دهند تا اینکه در ایستگاه بیشه شهرستان دورود با درخواست رئیس قطار از پلیس، چند نفر از معترضان دستگیر می‌شوند!

برای مشخص شدن واقعیت ماجرا با مدیرکل راه آهن استان لرستان تماس گرفتیم که وی در این مورد توضیحات لازم را ارائه داد.

فخرالدین پیروزفر در این رابطه با بیان اینکه خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر دستگیری تعدادی از مسافران قطار مشهد- اهواز در ایستگاه بیشه اظهار داشت: شامگاه سه‌شنبه ساعت یک بامداد مولد برق قطار مشهد – اهواز دچار آسیب می‌شود که گرمای هوا سبب اعتراض برخی مسافران شد.

وی افزود: در ایستگاه دورود مولد برق قطار مشهد – اهواز تعویض و مشکل برطرف می‌شود، ولی بعد از رفع مشکل علی‌رغم عذرخواهی رئیس قطار اعتراض مسافران ادامه پیدا می‌کند و به دلیل بالا گرفتن مشاجره لفظی میان عده‌ای از مسافران و رئیس قطار در ایستگاه بیشه قطار نیم ساعت توقف داشته که با حضور ماموران پلیس، جو آرام و قطار به مسیر خود ادامه می‌دهد.

مدیرکل راه آهن لرستان ضمن تکذیب دستگیری برخی مسافران در این زمینه عنوان کرد: خبر دستگیری تعدادی از مسافران در ایستگاه بیشه کاملاً کذب است وعلی رغم اینکه قطار از لرستان عبوری بود و مبدا لرستان نبوده از کلیه مسافران به دلیل اشکالی که در سیستم تهویه قطار ایجاد شده بودعذرخواهی کردیم و هیچ کسی دستگیر نشد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اعتراض مسافران به‌حق بود، از همه مسافران عذرخواهی کردیم و اعلام کردیم چنانچه توقف قطار بیشتر از نیم ساعت شود جبران خسارت می‌کنیم که حدود ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت مشکل قطار رفع شد و قطار مسافربری از لرستان عبور کرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید