بسیاری از تحلیلگران و رسانه‌ها سفر بایدن به فلسطین اشغالی را نمایشی و تنها در خدمت منافع صهیونیست‌ها عنوان کردند.

نتانیاهو: تحریم‌های اقتصادی علیه ایران کافی نیست

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، نخست وزیر سابق رژیم موقت صهیونیستی در مراسم استقبال از رئیس جمهور آمریکا در تل آویو گفت که تحریم‌های اقتصادی علیه ایران کافی نیست.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق رژیم موقت صهیونیستی در جریان مراسم استقبال از رئیس جمهور آمریکا در فلسطین اشغالی به گزافه گویی مجدد علیه ایران پرداخت.

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارانوت» بنیامین نتانیاهو، رهبر اپوزیسیون و نخست وزیر سابق رژیم اسرائیل در جریان استقبال از بایدن در چهارشنبه بعد از ظهر به وقت تهران گفت که تنها یک گزینه نظامی می‌تواند ایران را از ادامه جاه طلبی هسته‌ای خود باز دارد.

وی در جریان استقبال از جو بایدن با گزافه گویی اظهار داشت که تحریم سیاسی و اقتصادی علیه ایران کافی نیست و هیچ راهی برای متوقف کردن ایران جز تهدید نظامی مناسب وجود ندارد.

هواپیمای حامل «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در فرودگاه «بن گوریون» در تل‌آویو فرود آمد. مقامات رژیم صهیونیستی از جمله «اسحاق هرتزوگ» رئیس و «یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به استقبال رئیس‌ جمهور آمریکا رفتند. 

بسیاری از تحلیلگران و رسانه‌ها سفر بایدن به فلسطین اشغالی را نمایشی و تنها در خدمت منافع صهیونیست‌ها عنوان کردند.

«واصل ابو یوسف» یکی دیگر از اعضای کمیته اجرایی ساف، نتایج مثبت عمده سفر بایدن در زمینه پیشبرد آرمان فلسطین را رد کرد و اشاره کرد که ایالات متحده حمایت خود را از اسرائیل و اقدامات آن علیه فلسطینی‌ها از جمله مصادره زمین، تخریب خانه‌ها افزایش داده است.

وی نیز در گفت‌وگو با شینهوا گفت: «فلسطینی‌ها از سفر بایدن به منطقه در خصوص اجرای وعده‌های آمریکا انتظار جدیدی ندارند، جز اینکه منجر به حمایت بیشتر از اسرائیل شود.»

جنبش مقاومت حماس، امروز (چهارشنبه، ۱۳ ژوئیه) با انتشار بیانیه‌ای در خصوص سفر منطقه‌ای «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که با نگرانی شدید سفر بایدن به فلسطین اشغالی و منطقه غرب آسیا را دنبال می‌کند.

در بیانیه جنبش حماس که نسخه‌ای از آن در وبگاه «شهاب» منتشر شد آمده‌است که این سفر را که به وضوح بیانگر رویکرد مستمر دولت آمریکا در راستای تداوم اشغالگری رژیم صهیونیستی و نادیده گرفتن حق مشروع و قانونی ملت فلسطین در آزادی و استقلال است، دنبال خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید