سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه‌ریزی کنید تا پایان این دولت همه کارمندان صاحب خانه شوند.

جزئیات طرح دولت برای خانه‌دار شدن کارمندان / چه کسانی صاحب خانه می شوند؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر لزوم فعال شدن ظرفیت‌های بخش تعاون تصریح کرد: برنامه‌ریزی کنید تا پایان این دولت همه کارمندان صاحب خانه شوند.

محمد هادی زاهدی‌وفا در آئین گرامیداشت روز جهانی تعاون، این حوزه را از بخش‌های کلیدی اقتصاد ایران دانست و گفت: در حوزه اجتماعی نیز همواره بخش تعاون در رویکردهای کسب و کار مردم نقش پر رنگی داشته است و با وجود فاصله بسیاری که با چشم‌انداز مدنظر برای سهم تعاون در اقتصاد وجود دارد، اما تعاون در کشور در حوزه‌های کاری خود کارنامه قابل قبولی داشته است.

وی ضمن تبریک عضویت اتاق تعاون ایران در هیات مدیره اتحادیه بین المللی تعاون (ICA)، این انتخاب را دستاورد مهمی در عرصه دیپماسی اقتصادی دانست و اظهار امیدواری کرد حضور در عرصه بین الملل برای تامین منافع اقتصادی اتاق‌های تعاون گسترش یابد.

به گفته سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حضور فعال در سازمان‌های بین‌المللی با هدف نقش آفرینی در عرصه دیپلماسی اقتصادی جزء رویکردهای اصلی دولت سیزدهم است.

زاهدی وفا با تاکید بر لزوم فعال شدن ظرفیت‌های بخش تعاون تصریح کرد: برنامه‌ریزی کنید تا پایان این دولت همه کارمندان صاحب خانه شوند.

در این همایش تفاهم نامه همکاری مشترک مرکز پژوهش‌های مجلس و اتاق تعاون ایران به امضا رسید.

زاهدی وفا همچنین از بهمن عبداللهی، رئیس اتاق تعاون ایران به دلیل انتخاب در هیات مدیره اتحادیه بین‌المللی تعاون ICA تقدیر کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید