چندماهی است که بیلبوردهایی در اقصی نقاط استان البرز نصب شده اند که دست کم برای ساکنین این استان پهناور نویدبخش رویکردی جدید در " بازار صنعت ساختمان" است.

بازار صنعت ساختمان، به وسعت البرز!

بیلبوردهایی به رنگ بنفش که تمامی اقلام موردنیاز در رابطه با ساخت و ساز و ساختمان را در خود جای داده است و مخاطب را برآن میدارد که حتی اگر قصد خرید هم ندارد دست کم یکبار از این مجموعه بزرگ دیدن نماید.

" بازار صنعت ساختمان فتوحی" به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای تخصصی موجود در سطح کشور و در حوزه صنعت ساختمان، فعالیت خود را از سالهای دور آغاز نموده و در سالهای اخیر نیز آنرا به نحو چشم گیری گسترش داده است. به گونه ای که تمامی برندهای صاحب نام این حوزه را در خود جای داده است و بالاترین پتانسیل و امکان را برای ساکنین استان های البرز و تهران فراهم نموده است.

پایبندی به استانداردها

تجربه ی خوشآیند مشتریان برای هر برندی مهمترین اتفاق ممکن به شمار می رود و تا به امروز به واسطه رعایت اصول و پایه های مهم در جذب مخاطبان، این تجربه لذت بخش را می توان از اغلب افرادی که حتی یکبار به " بازار صنعت ساختمان فتوحی" مراجعه نموده اند، سراغ گرفت.

تمایل به پیشرفت و تغییرات روبه جلو

درست است که در بازار، قدمت از مهمترین ویژگی ها برای هویت سازی و شناخت هر برندی می باشد، اما اگر این قدمت همراه با رویکردهای نوین و علاقه مندی به بهینه سازی تجربه ارتباط با مخاطبان باشد و همه چیز صرفا حول محور فروش نباشد، قطعاً نتایج فوق العاده ای را به دنبال خواهد داشت.

بازار صنعت ساختمان، به وسعت البرز!

وسعتی به پهناوری البرز

فارغ از علاقه ما آدم ها به وسعت نظر در هر مقوله ای، سهولت دسترسی نیز فاکتور بسیار مهمی در رابطه با ایجاد احساس خوشآیند در دیدگاه مخاطبان نسبت به هر برند می باشد.

این که "مخاطب" را جایگزین "مشتری" کنیم در کلام هم حس بهتری را در افراد برمی انگیزد چه رسد به آنکه برای مخاطبان خود از هر قشری جدای از فراهم آوردن فضایی وسیع، تمامی اقلام موردنیاز را در حوزه " بازار صنعت ساختمان" را در یکجا گردآورده باشید.

۷۰۰ خانوار تحت پوشش

آنچه در شرایط کنونی کشورمان بیش از هرچیزی احساس می شود، نیاز به اشتغالزایی و فراهم نمودن شرایط بهینه برای زندگی شهروندان است.

" بازار صنعت ساختمان فتوحی" در این مسیر توانسته است بیش از ۷۰۰ خانوار را تحت پوشش خود قرار داده و می کوشد با گسترش دامنه فعالیت خود این آمار را روز به روز افزایش داده و امکان و امنیت شغلی را برای افراد بومی و دیگر هموطنان فراهم آورد.

بازار صنعت ساختمان، به وسعت البرز!

اینها تنها بخشی از ویژگی های " بازار صنعت ساختمان فتوحی" می باشد که در استان البرز با رویکردی نوین در حوزه پخش اقلام موردنیاز صنعت ساختمان سازی اعم از ( کاشی و سرامیک، چینی آلات بهداشتی، سونا و جکوزی، شیرآلات بهداشتی، شومینه، آجر، درب ضدسرقت، شومینه و...) به فعالیت خود رنگ و بویی تازه بخشیده است.

شعبه مرکزی " بازار صنعت ساختمان فتوحی، به وسعت ۱۸۰۰۰ مترمربع در استان البرز، کرج، خیابان پیام(جاده قزلحصار)، ابتدای خیابان میثم ۲ واقع شده است.

تیم پشتیبانی آن با شماره تماس ۳۴۱۱۵-۰۲۶ آماده شنیدن صدای گرم مخاطبان خود هستند تا با استفاده از پیشنهادات و انتقادهای سازنده، تجربه بهتری را در اختیار ساکنین استانهای البرز، تهران و به زودی تمامی هموطنان قرار دهد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید