محمود فکری گفت: تا به حال در دوره‌های قبل به جام جهانی صعود نکردیم و به نظرم اگر قرار بود تیم ملی به مراحل بالاتر راه پیدا کند با همان اسکوچیچ این اتفاق رخ دادنی بود. در نهایت باید بگویم برکناری اسکوچیچ خیلی زشت بود.

احترام لازم را به اسکوچیچ نگذاشتیم / آوردن مربی و زمان ندادن به وی سودی برای فوتبال کشورمان نخواهد داشت

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، محمود فکری سرمربی اسبق استقلال رفتار جامعه فوتبال با سرمربی تیم ملی را نادرست ارزیابی می‌کند. 

فکری در مورد برکناری اسکوچیچ در فاصله کوتاه باقیمانده تا جام‌جهانی گفت: متاسفانه ما اصرار داریم که نشان بدهیم جهان سومی هستیم.

مشخص است که تصمیم‌گیری‌ها از جاهایی غیر از فدراسیون  انجام می‌شود و همین مسائل باعث می‌شود که بازیکنان به خود اجازه دخالت در تصمیم‌گیری‌ها را بدهند. سوال من این است که اسکوچیچ باوجود نتایج خوب و صعود زود هنگام به جام‌جهانی چرا باید کنار گذاشته شود و اگر اعتقاد دارید توانایی فنی و شخصیت هدایت تیم ملی را نداشته پس چرا از روز اول به عنوان سرمربی انتخاب شد؟ 

وی اضافه کرد: متاسفانه از نظر من ما احترام لازم را به اسکوچیچ نگذاشتیم و همین مسأله باعث شد که بازیکنان به وی بی‌احترامی بکنند و در ادامه باعث شد پایه‌های مربیگری وی در تیم ملی سست شود. تیم ملی با اسکوچیچ صعود زود هنگام به جام جهانی داشت. ما تا به حال در دوره های قبل در جام جهانی صعود نکردیم و به نظرم اگر قرار بود تیم ملی به مراحل بالاتر راه پیدا کند با همان اسکوچیچ این اتفاق رخ دادنی بود. در نهایت باید بگویم برکناری اسکوچیچ خیلی زشت بود.

فکری در مورد حضور مربیان خارجی همچون مورایس و ساپینتو در لیگ برتر افزود: فوتبال ما همچون فوتبال روز دنیا نیست و ما باید به مربیان خارجی که پا به کشورمان می‌گذارند فرصت بدهیم تا برنامه‌های خود را پیاده کنند و به نظر من آوردن مربی و زمان ندادن به وی سودی برای فوتبال کشورمان نخواهد داشت.

فکری در مورد شرایط کاری فصل بعد به خبرنگار ما گفت: با چند باشگاه لیگ یکی مذاکراتی را برای قبول هدایت تیمشان داشته‌ام اما تا الان به توافق نهایی دست پیدا نکرده‌ام.

او در مورد اینکه در یکی دو سال اخیر در لیگ برتر با وجود نتایج خوبی که گرفت اما بدشانسی آورده ادامه داد: علاقه‌ای ندارم در مورد جزئیات اتفاقات و وقایع صحبتی کنم چرا که به ضرر خودم خواهد شد و فعلاً وقت بازگو کردن این مسائل نیست.

سرمربی سابق نفت مسجدسلیمان در مورد شکایتش از این تیم این‌گونه توضیح داد: بله شکایتی را از این باشگاه به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال داشتم و در این پرونده رأی به نفع بنده صادر شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید