طبق اخبار رسیده تا آخر هفته جاری به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مشمولان جدید که اعتراضات آن ها پذیرفته شده است، یارانه و معوقات آن پرداخت می‌شود.

حساب سرپرستان خانوار شارژ شد! | یارانه مشمولان جدید تا کی واریز می شود؟

به گزارش سلام نو، یارانه نقدی برای حمایت از خانوارها پرداخت می شود. یارانه نقدی بیستم هر ماه به حساب سرپرستان خانوارها واریز می شود.مبلغ یارانه نقدی برای هر نفر ۴۴هزار و۵۰۰ تومان است که طبق گفته مقام های دولتی یارانه نقدی امسال تغییراتی خواهد داشت. در ادامه به آخرین خبر از یارانه نقدی می پردازیم.

این یارانه بعد از تغییر روش تخصیص ارز ترجیحی به برخی از اقلام با یارانه نقدی و معیشتی پیشین ادغام و اصلاح شده و به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

بعد از اولین واریز که برای دو ماه اردیبهشت و خرداد صورت گرفت. با دستور رئیس جمهور ثبت نام از جاماندگان آغاز و به اعتراض حدود ۵ میلیون نفر رسیدگی شد.

حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور در گفت و گوی تلویزیونی اخیر خود اعلام کرده بود تا در مرحله سوم واریز یارانه ها، تمام افراد باید تعیین تکلیف شده و یارانه خود را دریافت کنند.

پیگیری‌ها از سازمان هدفمندی نشان می‌دهد که بیستم این ماه یعنی دوشنبه شب یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب ۹ دهک درآمدی اول جامعه واریز می‌شود.

علاوه بر این گروه، لیست جاماندگان یارانه هم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهایی شده و یارانه این گروه از جاماندگان هم در تاریخ بیستم تیرماه قابل برداشت می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۶دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید