استاندار کرمانشاه گفت: رئیس‌جمهور پنجشنبه ۲۳ تیر ماه به کرمانشاه سفر می‌کند.

رئیس‌جمهور پنجشنبه به کرمانشاه می رود

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، بهمن امیری‌مقدم در نشست خبری که امروز در استانداری برگزار شد با بیان اینکه رئیس‌جمهور پنجشنبه به کرمانشاه سفر می‌کند اظهار داشت: همه ما در استان باید ید واحده برای استفاده صحیح از این سفر باشیم زیرا این یک فرصت بسیار خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان و انعکاس مشکلات استان است.

وی با بیان اینکه برنامه بعدازظهر سفر ارتباط مردمی و چهره به چهره در ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه ۶۰۰۰ نفری امام خمینی(ره) است عنوان کرد: هیچ محدودیتی برای حضور مردم نیست.

امیری‌مقدم با اشاره به اینکه نشست اداری و شورای گفتگو و اشتغال با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود گفت: وزرا در شهرستان‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند و مشکلات احصا شده در شورای اداری مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۰ وزیر و معاونان رئیس جمهور در این سفر حضور دارند افزود: ۸۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام در استان وجود دارد و ۲۰۰ طرح و پروژه اساسی احصا شده و در این سفر تعیین تکلیف خواهند شد.

امیری‌مقدم با اشاره به اینکه سدی که باید ۱۲ سال پیش افتتاح می‌شد اکنون مورد توجه قرار گرفته است گفت: در این سفر پروژه سامانه سردسیری تعیین تکلیف می‌شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۲۲ هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان طرح‌های اشتغالزایی در استان وجود دارد عنوان کرد: مدیر اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین در این سفر معرفی می‌شود و طرح جامع و جذب سرمایه‌گذاری آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کیفی سازی و افزایش ظرفیت پالایشگاه کرمانشاه نیز در این سفر مورد توجه است و ۸۰ درصد به ظرفیت آن افزوده می‌شود گفت: عملیات اجرایی بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی مسکن ملی در طرح جهش تولید مسکن آغاز می‌شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه پتروشیمی روانسر در این سفر آغاز می‌شود افزود: عملیات اجرایی پالایشگاه آناهیتا آغاز می‌شود که ۶۷ درصد سهام مربوط به قرارگاه خاتم، ۱۳ درصد مربوط به هلدینگ اهداف و ۲۰ درصد مربوط به صنعت پالایش نفت کشور است.

وی با اشاره به اینکه تلاش رسانه‌ها برای انتقال صحیح اهداف سفر بسیار مهم است عنوان کرد: برخی مطالب مطرح شده در فضای مجازی تنها سبب پس‌رفت استان می‌شود در حالی که باید ظرفیت‌های استان را معرفی کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید